کد خبر: ۸۲۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۸ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۴

صدقه 3 میلیارد ریالی مردم آباده در سال 94

صدقات پرداختی از سوی خیرین در راستای رفع مشکلات تحصیلی، درمانی، کمک معیشت، ایجاد مشاغل پایدار و تامین هزینه های ازدواج مددجویان هزینه می شود.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از آباده نما، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان آباده از اهدای 3میلیارد و 890 میلیون ریال صدقه توسط مردم این شهرستان خبر داد.

امیر باوندپوری با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون مردم خیر و نیکوکار شهرستان آباده 3میلیارد و 890 میلیون ریال صدقه پرداخت کردند، گفت: صدقات اهدا شده از سوی مردم شهرستان آباده نسبت به سال گذشته رشد 18 درصدی را دارد.

باوندپوری این میزان صدقات را  از جمع آوری 13700 صندوق ذکر کرد و افزود: صندوق‌های صدقات کوچک در منازل، صندوق‌های متوسط در ادارات و مراکز علمی و صندوق‌های بزرگ در سطح معابر و چهارراه ها تعبیه و نصب شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه صدقات خیرین در اسرع وقت برای رفع مشکلات عدیده پیش روی مددجویان و نیازمندان هزینه شده، خاطرنشان کرد: صدقات پرداختی از سوی خیرین در راستای رفع مشکلات تحصیلی، درمانی، کمک معیشت، ایجاد مشاغل پایدار و تامین هزینه های ازدواج مددجویان هزینه می شود.

در پایان شایان ذکر است برای ترویج سنت حسنه (احسان دانش آموزی) 4000 قلک دانش آموزی بین 14 مدارس ابتدایی و راهنمایی شهر ستان توزیع گردیده است.


سالاد


نویسنده :
رسول اقلیدی
نظرات بینندگان