کد خبر: ۸۳۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۵ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۴

تنور انتخابات را مردم گرم می کنند نه افراد رد صلاحیت شده!

آنچه مهم است این است کسی که حتی برای تبلیغ خود صلاحیت ندارد، چگونه قرار است برای گرم کردن تنور انتخابات و نشستن بر کرسی مجلس صلاحیت داشته باشد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از مرودشت نا، در شهرهای مختلف عده ای که ته دلشان به تصمیم شورای نگهبان راضی نیست، به دستاویزی چنگ می زنند که اگر پاسخی نشنوند ممکن است فتنه ای دیگر دامن گیر کشورمان شود.

این افراد هر چند بنا به دلایلی خواسته و ناخواسته نمی توانند از دلدادگی خود به یک حزب یا یک جریان یا یک فرد سخن به میان بیاورند، بیکار هم ننشسته و بازگشت افراد تایید صلاحیت نشده را عامل گرم شدن تنور انتخابات عنوان می کنند و با این حرکت هم دین خود را به آن حزب یا جریان یا فرد ادا کرده و هم مردم را شرطی کرده و شورای نگهبان را با انبوهی از فشارها مواجه خواهند کرد.

اما آنچه مهم است این است کسی که حتی برای تبلیغ خود صلاحیت ندارد، چگونه قرار است برای گرم کردن تنور انتخابات و نشستن بر کرسی مجلس صلاحیت داشته باشد.

یقینا تنها مردم هستند که با نیت، اراده و حضور خود می توانند تنور انتخابات را گرم کنند هرچند نمی توان تاثیر شعارها، تبلیغات و ایده های احزاب را در انتخابات به طور کلی انکار کرد.

با این حال برخی از افراد جریان مذکور هم از دلسوزان نظام هستند و نفع جامعه را در این استدلال می بینند و ظاهر و باطن شان نشان از جبهه گیری آنها به نفع فرد یا حزب خاصی ندارد اما باید مراقب باشند در زمین دشمن بازی نکنند و مردم را شرطی نکنند که اگر فلانی نیامد تنور انتخابات سرد می شود.

مقام معظم رهبری در یکی از سخنرانی های خود فرمودند: مردم با توکل به خدا و با قصد تقرب الی الله- که یک عبادت است- وارد میدان انتخابات شوند و صحنه آن را گرم کنند.

البته لازم به ذکر است قرار دادن مهلت اعتراض و رسیدگی به اعتراض افرادی که صلاحیت آنها تایید نشده است نشان دهنده این است که ممکن است برخی از تایید صلاحیت نشده ها، با بررسی بیشتر مورد تایید قرار بگیرند.

پوستر مقام معظم رهبری

نویسنده :
رضا مردانه
نظرات بینندگان