کد خبر: ۸۳۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۶ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۴

کارگاه آموزش خبرنگاران غرب فارس به میزبانی ممسنی + عکس

خبرنگاران غرب فارس در ممسنی به گرد هم آمدند تا در یک کارگاه آموزشی شرکت کنند.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از نورآنلاین کارگاه آموزشی یک روزه خبرنگاری به میزبانی شهرستان ممسنی و با حضور 66 خبرنگار از شهرستان های غرب فارس  برگزار شد. سیروس رومی از خبرنگاران برجسته استاد فارس مدرس این کارگاه بود.

رومی تا کنون بیش از 20 عنوان کتاب،  در این زمینه تالیف کرده است  مهمترین آثارش تاریخ مطبوعات فارس، شناسنامه مطبوعات فارس از آغاز تا امروز، ادبیات در مطبوعات شیراز  و ... است. از دیگر مدرسان این کارگاه می توان فریبا رئیسی را نام برد.

این نشست  در محل مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) شهر نورآباد برگزار شد و می توان آن را اولین کارگاه آموزشی خبرنگاری در شهرستان ممسنی عنوان کرد و در سابقه کاری اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان چنین نشستی وجود نداشته است.

همین امر باعث شد  این کارگاه مورد استقبال خبرنگاران شهرستان نیز قرار بگیرد  و نماینگان و خبرنگاران بسیاری از رسانه ها و مطبوعات  حضور داشتند و حتی روابط عمومی های برخی از ادارات ، فرصت را غنیمت شمرده و در این دوره شرکت کردند.
بجز ممسنی  اسامی خبرنگاران شهرستان های کازرون ، فراشبند، سپیدان،  رستم، فیروز اباد و کوار در لیست حاضرین به چشم می خورد و در دو نوبت صبح و عصر تجربیات هم را منتقل کردند.


سید ابراهیم حسینی رئیس اداره ارشاد ممسنی در خصوص اهمیت برگزاری این کارگاه به خبرنگار ما گفت: امروز در دنیایی هستیم که هر روز براطلاعات و اگاهی جامعه افزوده می شود و این مسولیت خطیر خبرنگاران  را ملزم به کسب دانش و اطلاعات به روز می نماید.

وی لازمه کار خبرنگاری را افزایش آگاهی و یادگیری روش های جدید خواند و گفت: خبرنگاری  حرفه پرمشقت و سختی است، چرا که هدف آن آگاهی و اطلاع رسانی شفاف به جامعه می باشد و همین وظیفه حساسیت این کار و حرفه را بالا می برد و خبرنگار را وادار به کسب اطلاعات و دانش جدید می کند.

در این کارگاه آموزشی به مباحثی چون نگارش و ویرایش در مطبوعات، تولید خبر  ، تاریخچه مطبوعات ، شیوه های ارزیابی در مطبوعات  ، ساختار و روند کسب روزنامه پرداخته شد.

کارگاه آموزشی خبرنگاری غرب فارس به میزبانی ممسنیکارگاه آموزشی خبرنگاری غرب فارس به میزبانی ممسنیکارگاه آموزشی خبرنگاری غرب فارس به میزبانی ممسنیکارگاه آموزشی خبرنگاری غرب فارس به میزبانی ممسنیکارگاه آموزشی خبرنگاری غرب فارس به میزبانی ممسنیکارگاه آموزشی خبرنگاری غرب فارس به میزبانی ممسنیکارگاه آموزشی خبرنگاری غرب فارس به میزبانی ممسنیکارگاه آموزشی خبرنگاری غرب فارس به میزبانی ممسنیکارگاه آموزشی خبرنگاری غرب فارس به میزبانی ممسنیکارگاه آموزشی خبرنگاری غرب فارس به میزبانی ممسنیکارگاه آموزشی خبرنگاری غرب فارس به میزبانی ممسنیکارگاه آموزشی خبرنگاری غرب فارس به میزبانی ممسنیکارگاه آموزشی خبرنگاری غرب فارس به میزبانی ممسنیکارگاه آموزشی خبرنگاری غرب فارس به میزبانی ممسنیکارگاه آموزشی خبرنگاری غرب فارس به میزبانی ممسنیکارگاه آموزشی خبرنگاری غرب فارس به میزبانی ممسنیکارگاه آموزشی خبرنگاری غرب فارس به میزبانی ممسنیکارگاه آموزشی خبرنگاری غرب فارس به میزبانی ممسنیکارگاه آموزشی خبرنگاری غرب فارس به میزبانی ممسنیکارگاه آموزشی خبرنگاری غرب فارس به میزبانی ممسنیکارگاه آموزشی خبرنگاری غرب فارس به میزبانی ممسنی

کارگاه آموزشی خبرنگاری در نورآباد ممسنی کارگاه آموزشی خبرنگاری در نورآباد ممسنیکارگاه آموزشی خبرنگاری در نورآباد ممسنیکارگاه آموزشی خبرنگاری در نورآباد ممسنیکارگاه آموزشی خبرنگاری در نورآباد ممسنیکارگاه آموزشی خبرنگاری در نورآباد ممسنیکارگاه آموزشی خبرنگاری در نورآباد ممسنیکارگاه آموزشی خبرنگاری در نورآباد ممسنیکارگاه آموزشی خبرنگاری در نورآباد ممسنیکارگاه آموزشی خبرنگاری در نورآباد ممسنیکارگاه آموزشی خبرنگاری در نورآباد ممسنیکارگاه آموزشی خبرنگاری در نورآباد ممسنیکارگاه آموزشی خبرنگاری در نورآباد ممسنیکارگاه آموزشی خبرنگاری در نورآباد ممسنی


نویسنده :
مهدی پور
نظرات بینندگان