کد خبر: ۸۳۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۰ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۴

بهره برداری بیش از 20 طرح عمرانی، خدماتی و کشاورزی در بخش مزایجان بوانات

بخشدار بخش مزایجان گفت: همزمان با دهه فجر انقلاب و با حضور مسئولین بیش از 20 طرح عمرانی و خدماتی و کشاورزی در بخش مزایجان به بهره برداری رسید.

به گزارش سرویس شهرستانهای شیرازه به نقل از حرف رسا،به مناسبت دهه فجر انقلاب و با حضور فرماندارشهرستان بوانات و جمعی از مسئولین ادارت، بخشدار مزایجان و اهالی بخش مزایجان بیش از 20 طرح عمرانی، رفاهی، خدماتی و کشاورزی در بخش مزایجان شهرستان بوانات افتتاح و به بهره برداری رسید.

کاظمی بخشدار بخش مزایجان شهرستان بوانات ضمن اعلام این خبر به خبرنگار ما گفت: این طرح ها شامل بهسازی و آسفالت معابر روستاهای بادبر، مرشدی و جعفریه جمعا به مبلغ 9 میلیارد و 600 میلیون ریال و واگذاری اسناد مالکیت منازل مردم روستای بادبر بوده که در چهارمین روز از دهه فجر افتتاح و واگذار شد.

بخشدار بخش مزایجان ضمن تبریک فرا رسیدن دهه فجر انقلاب، طرح های مورد افتتاح در این بخش را چنین برشمرد: در این روز افتتاح برج نوری و برق رسانی به آرامستان و رونمایی از خودرو دهیاری امامزاده بزم به مبلغ 650 میلیون ریال و افتتاح بوستان روستایی در روستای شیدان را با مبلغ 400 میلیون ریال با حضور فرماندار و دیگر مسئولین افتتاح و به بهره برداری رسید.

بهسازی گلزار شهدای محله بیده و سنگ فرش پیاده رو روستای جعفریه و جداول کشاورزی و آب روستاهای شیدان و بزم و آزاد سازی مسیر روستای بزم نیز از دیگر طرح هایی بود که کاظمی بخشدار مزایجان به آن اشاره کرد و افزود: همچنین در بخش کشاورزی نیز افتتاح کانال آب کشاورزی روستای شیدان به طول 1200 متر و روستای بزم نیز به طول 100 متر از محل اعتبارات خشکسالی جهاد کشاورزی افتتاح و به بهره برداری رسید.

کاظمی در ادامه به افتتاح فاز اول گازرسانی به بخش مزایجان با هزینه ای بالغ بر 40 میلیارد ریال هم اشاره کرد و گفت: طرح های دیگری همچون خانه پزشک شهر مزایجان، خانه بهداشت روستای محله اکبری و مرشدی،خانه عالم شهر مزایجان آسفالت روستای سروستان،طرح های برق رسانی، آبرسانی و افتتاح مجتمع دامداری مدد جویان کمیته امداد از دیگر طرح هایی بود که به بهره برداری رسید.

بخشدار بخش مزایجان ضمن تشکر از حمایت و حضور مسئولین در بخش مزایجان و افتتاح طرح های این بخش، برخی از طرح ها را همچون طرح آب رسانی به روستای منج را از دیگر طرح هایی که به علت ذیق وقت افتتاح نشد برشمرد و افزود: من به نیابت از مردم بخش مزایجان از مسئولین دلسوز شهرستان تشکر و قدردانی می کنم.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد که با همت مسئولین در آینده ای نزدیک طرح های مهم دیگری چون راه مزایجان و فاز دوم گازرسانی به بخش مزایجان را نیز به بهره برداری برسانیم.

نویسنده :
عاشوریان
نظرات بینندگان