کد خبر: ۸۳۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۲ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۴

انتصاب شهردار «صغاد»آباده در پیچ و تـاب ابـلاغ حکـم

متاسفانه خبرهایی به گوش می رسد که مسئولین استان و شهرستان نسبت به تایید و ابلاغ حکم گزینه انتخابی ، کمی با تاخیر انجام وظیفه نموده و تاکنون شهردار صغاد انتخاب نشده است.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از آباده نما، چند ماهی است شهرداری صغاد در انتظار کسی است که بتواند گامی در راستای تحولات تاثیرگذار در پیشبرد اهداف توسعه یافتگی شهری صغاد برداشته و به گونه ای مدیریت شهری نماید تا با جهش های بلند ، عقب ماندگی گذشته را جبران کند.


طی این مدت اعضای شورای شهر عزم خود را برای انتخاب گزینه مناسب و کار آمد جزم کرده اند هرچند این فرآیند هنوز نتیجه ای را در بر نداشته است، اما شنیده ها حکایت از اختلاف نظر بین مسئولین صغاد و مسئولین شهرستان دارد، عاملی که باعث این تاخیر شده است.
رئیس شورای شهر صغاد در این خصوص به خبرنگار صغاد زیبا گفت: ما به دنبال گزینه مطلوب و کارآمد برای تصدی شهرداری هستیم و متاثر از فشارهای برخی افراد برای تحمیل گزینه نخواهیم شد.

وی افزود: در حال حاضر اعضای شورای اسلامی شهر با پیگیری زیاد و گفتگو و همفکری با گزینه های مورد نظر ، شهردار شهر را بر حسب داشتن تجربه کافی و مدیریت بسیار خوب در امور اجرائی، انتخاب و به مراکز مربوطه معرفی نموده اند.متاسفانه خبرهایی به گوش می رسد که مسئولین استان و شهرستان نسبت به تایید و ابلاغ حکم گزینه انتخابی ، کمی با تاخیر انجام وظیفه نموده و تاکنون شهردار صغاد انتخاب نشده است  و حتی بعضی از دوستان در شهرداری صغاد هم باعث ایجاد مشکلاتی در این خصوص شده اند.

همچنین زمزمه هایی شنیده می شود که اگر این عدم همکاری مسئولین شهرستان با شورای اسلامی شهر ادامه یابد، اقدامات جدی تری از سوی شورای اسلامی شهر صغاد  صورت می پذیرد.  


انتهای پیام/

نویسنده :
رسول اقلیدی
نظرات بینندگان