کد خبر: ۸۴۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۸ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۴

اعزام 260 دانش آموز نورآبادی به مناطق عملیاتی جنوب

کاروان راهیان نور شهرستان های ممسنی و رستم با مشارکت بیش از 260 دانش آموز دختر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از  نورآنلاین، در بیست و سومین روز بهمن ماه و با حضور مسئولان محلی و اولیاء دانش آموزان 260 دانش آموز دختر بسیجی این شهرستان به قصد بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس از جمله اروندکنار، شلمچه، هویزه و شهرهای خرمشهر، اهواز، اندیمشک و آبادان به مدت 3 روز به استان خوزستان اعزام شدند.

امید نصیبی فرمانده سپاه ناحیه ممسنی در گفتگو با خبرنگار ما بیان داشت: آشنایی جوانان با فرهنگ و ارزشهای والای دفاع مقدس، آشنایی با رشادتهای شهدا، اسرا، جانبازان و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنها از اهداف اردوهای راهیان نور است.

اردوهای راهیان نور باعث می شود تا جوانان و آینده سازان ایران اسلامی شناخت عمیق تری از رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام در طول دوران هشت سال دفاع مقدس در مسیر حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی و کیان مقدس کشورمان پیدا کنند.

در اردوهای راهیان نور هرساله کاروان‌هایی از اقشار مختلف مردم، برای آشنا شدن یا تجدید بیعت و دیدار با یادمان‌های حماسه بزرگ دفاع مقدس، راهی دیار نور در جنوب و غرب کشور می‌شوند. این کاروان 260 نفره راهیان نور که در قالب اردوی درس آمادگی دفاعی است.

وی در پایان گفت: اکنون اردوهای راهیان نور به یکی از منابع عظیم تولید معنویت، بازشناسی هویت اسلامی ایرانی و فرصتی برای خودسازی انقلابی نسل امروز تبدیل شده است و این اردوها پیوند ارزشی بین نسل جوان دوران دفاع مقدس، با نسل جوان امروز را تحکیم می‌بخشد.


نویسنده :
مهدی پور
نظرات بینندگان