کد خبر: ۸۴۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۳ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۴

فرمانده سپاه نورآباد: نخبه ای که نمی تواند بر طایفه گرایی تاثیر بگذارد به معنی واقعی نخبه نیست

ظلمی که سران فتنه علیه نظام و ولایت انجام دادند بخشودنی نیست. لذا کسانی را انتخاب کنید که خود را از فتنه جدا کرده و موضع خود را مشخص کرده اند. مواظب باشید حق و باطل مخلوط نشود.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از نورآنلاین امید نصیبی فرمانده سپاه ناحیه نورآباد ممسنی در نشست روشنگری حوزه مقاومت خواهران فاطمه (س) بیان داشت: امروز در یک نقطه حساس قرار گرفته ایم. اهیمت انتخابات مجلس دهم کمتر از عملیات والفجر نیست.

مردم دقت کنند نیازمند یک مجلس کارآمد  هستیم. مبادا درگیر احساسات قومی و طایفه ای بشوید. هر کس باید طبق عقل و با الگو گیری از فرمایشات مقام معظم رهبری انتخاب اصلحی داشته باشد.

امید نصیبی فرمانده سپاه نورآباد

وی افزود: حضور حداکثری داشته باشید تکلیف و وظیفه ی خود را انجام دهید و در 7 اسفند پای صندوق های رای حاضر شوید تا باعث شود مردم سالاری دینی به درستی به نمایش گذاشته شود.

مطمئنا حضور مردم در پای صندوق های رای دست آوردهای داخلی و خارجی خواهد داشت ابتدا خود مردم به این احساس و به این نتیجه خواهند رسید که در سرنوشت کشور سهیم هستند ثانیا در سطح بین المللی نیز نگاه ها به کشور معطوف می شود و یکبار دیگر مردم نظام را تایید خواهند کرد. امیدواریم با حضور اقشار مختلف باعث استحکام کشور شویم.

هر فرد با حضور خود در امنیت ملی تاثیر گذار است نباید با سردی با این مساله برخورد کرد و بگوییم که این فقط یک رای است. نه! نباید اینگونه نگاه شود حضور تک تک افراد و رای تک تک آنها در امنیت ملی و اقتدار کشور نقش آفرین است.

نصیبی در ادامه گفت: مبادا با بی توجهی و غفلت به کسانی رای دهیم و آنها را بر کرسی بنشانیم که مخالف آرمان های نظام و انقلاب هستند. مبادا کسانی راه یابند که دلسوز نظام نیستند. با آگاهی و با بصیرت انتخاب کنید. مواظب باشید چه کسی را انتخاب می کنید.

فرمانده سپاه ناحیه ممسنی انتخابات مجلس خبرگان را بسیار حساس تر از مجلس شورای اسلامی خواند و گفت:  اگر اعضای مجلس شورای خبرگان با اصول انقلاب همخوانی نداشته باشند مهمترین و کلیدی ترین نقطه نظام دچار چالش خواهد شد. در انتخابات خبرگان انتخاب آگاهانه لازم و ضروری است در این راه معیارهای انقلابی و استکبار ستیزی افراد و همچنین سابقه فعالیتشان را در نظر بگیرید.

وی در ادامه با اشاره به جریانات سال 88 گفت: ظلمی که سران فتنه علیه نظام و ولایت انجام دادند بخشودنی نیست. لذا کسانی را انتخاب کنید که خود را از فتنه جدا کرده و موضع خود را مشخص کرده اند. مواظب باشید حق و باطل مخلوط نشود.

فرمانده سپاه در ادامه با نگاه به نقش نخبگان در دوره های قبل انتخابات گفت: میانگین تحصیل کرده های ممسنی از میانگین استان و کشور بالاتر است اما چرا آنها نمی توانند در جریانات ملی و مذهبی تاثیر بگذارند؟ به خاطر وجود مسائل طایفه ای و قومیتی است. نخبه ای که نتواند با طایفه گرایی مبارزه کند و تاثیر بگذارد به معنی واقعی نخبه نیست.

ممسنی آسیب های زیادی از این چشم و هم چشمی طایفه ای خورده است و باعث شده کسانی که توانایی انجام کار دارند جرات به حضور در صحنه نداشته باشند. وقتی قوم حرف اول را میزند شایسته سالاری به کنار می رود و حضور افراد شایسته کم رنگ می شود.

این مقام مسئول گفت: در عرصه کنونی وقتی در انتخابات ملاک قوم و خویش می شود باید آن را یک جاهلیت مدرن خواند. حتی اگر نگاه جامعه حزبی بود مشکلات ما کمتر بود. نگاه قومی بسیار خطرناک تر است.

اتفاقات انتخابات دوره قبل نشئت گرفته از همین جریان طایفه گرایی بود و باید نسبت به آن تاسف خورد.


نویسنده :
مهدی پور
نظرات بینندگان