کد خبر: ۸۴۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۱ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۴
بخشدار مرکزی خرامه خبر داد:

بهره برداری از چند پروژه عمرانی و خدماتی در خرامه تا پایان سال

بخشدار مرکزی خرامه ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های عمرانی خدماتی فعال در سطح شهرستان به تشریح جزییات این طرح ها پرداخت.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از صدای خرامه، محمد کاظم قربانی بخشدار مرکزی خرامه ضمن تقدیر از حضور همه مردم و مسئولین در راهپیمائی 22 بهمن وضعیت پروژه های عمرانی در بخش مرکزی شهرستان خرامه را تشریح کرد.

وی افزود: در حوزه گازرسانی کار بی نظیری اتفاق افتاد و همه روستاهای بخش مرکزی تا نیمه اول سال 1395 از نعمت گاز برخوردار خواهند شد؛ هم اکنون روستاهای کوه خیاره، جهان آباد، هلال آباد و شهرک ایثار به شبکه گاز متصل شدند و بزودی ایستگاه گاز TBS شهرک ایثار-کفدهک به شبکه گازرسانی متصل می شود.

قربانی ادامه داد: تا پایان سال و قبل از شروع سفرهای نوروزی گردنه خطرناک تنگ غنیمی حذف و مسیر سروستان-مهرآباد مورد بهره برداری قرار گرفته و از طرفی پیچ کوه خیاره نیز حذف می شود، ضمناً اداره راه و شهرسازی و شهرداری خرامه در حال تعریض و تصحیح بلوارهای ورودیهای شهر خرامه می باشند.

بخشدار مرکزی خرامه گفت: در حوزه ورزش و جوانان 9 پروژه فعال در شهرستان خرامه همچون پروژه ساخت سالن زورخانه و سالن ورزشی محله شهیدآباد با بالای 90 درصد پیشرفت فیزیکی در حال تکمیل است و به زودی به بهره برداری می رسند، ضمناً قرارداد اجرای چمن مصنوعی معزآباد جابری و خرامه بسته شده و در حال اجرا است، در نیمه اول اسفندماه سوله ورزشی معزآباد گورگیر نصب خواهد شد.

وی بیان داشت: در حوزه آبرسانی شهر خرامه چاه شماره 2 در منطقه کوه سیاه در حال تجهیز و در ابتدای سال آینده به بهره برداری می رسد، همچنین پروژه خط انتقال 7 کیلومتری آب به کوه گری فعال و تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

قربانی به فعالیت های بهداشتی درمانی اشاره کرد و ادامه داد: در حوزه شبکه بهداشت و درمان تعداد چهار کانکس به عنوان پایگاه بهداشتی برای روستاهای شهرستان خرامه پیش بینی شده و در اسفندماه تحویل داده می شود.

بخشدار مرکزی خرامه تصریح کرد: در حوزه عملیات عمرانی در روستاها بنیاد مسکن شهرستان با همکاری دهیاریها نسبت به زیرسازی جدول و آسفالت در معابر کفدهک، خیرآباد، آبشور، اسلام آباد، معزآباد جابری و کوه خیاره اقدامات لازم بعمل آورده و اداره برق شهرستان خرامه براساس طرح هادی نسبت به اجرای شبکه برق و روشنائی اقدام نموده است.

وی ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های عمرانی خدماتی فعال در سطح شهرستان در پایان گفت: در سال جاری صدها پروژه کوچک توسط دستگاههای دولتی فعال یا به اتمام رسیده است که همه مردم آنها را مشاهده نموده اند.

نظرات بینندگان