کد خبر: ۸۵۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۸ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۴
منتخب مردم فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین در مجلس دهم:

خط قرمزم امام، رهبری و شهدا هستند/ اولویتم برای قیروکارزین جاده ی قیر به فیروزآباد و بحث سدّ سلمان است

کرمپور گفت: کسانی که سه اصل امام، رهبری و شهدا را قبول نداشته باشند رودرروی ما قرار میگیرند.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از پرگون، کورش کرمپور نماینده منتخب مردم فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین در دیدار حجت الاسلام و المسلمین اکبری امام جمعه قیروکارزین گفت: اعتقاد دارم زمانی من می توانم به عنوان نماینده ی مردم کار بکنم که امام جمعه ی عزیز به عنوان نماینده ی ولی فقیه در شهرستان و فرماندار محترم به عنوان عالی ترین دستگاه اجرایی شهرستان در سایه وحدت مرا یاری کنند و اگر چنین بشود ، کاری که شش ماه زمان نیاز دارد تا اجرا شود ، با همکاری این نهادها در کمتر از یک ماه تمام خواهد شد.

نماینده ی منتخب مردم در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: دو موضوع را برای شهرستان قیروکارزین در اولویت کارهایم قرار داده ام. یکی جاده ی قیر به فیروزآباد است و دیگری بحث سدّ سلمان فارسی و بهره مندی مردم این شهرستان از آب سدّ است.

کرمپور افزود: البته کارهای دیگری مانند ایجاد اشتغال، توجه به زیر ساخت های شهرستان، جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی و... نیز در اولویت های بعدی من قرار دارند.

وی گفت: شهرستان قیروکارزین از ظرفیت بالایی برای سرمایی گذاری در سطح کلان کشوری برخوردار است، هم در بحث انرژی، هم کشاورزی ، هم صنایع دستی.

نماینده ی دهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: خط قرمز ما امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهدا هستند. کسانی که ادعا میکنند اصولگرا یا اصلاح طلب هستند باید این سه اصل را قبول داشته باشند؛ در غیر اینصورت نمیتوانیم کسی را اصولگرا یا اصلاح طلب بنامیم. باید این سه اصل را از صفر تا صد قبول داشته باشند. کسانی که حتی یکی از این سه اصل را قبول نداشته باشند، ما آنها را حتی جزء انقلابیون هم نمی دانیم. کسانی که این اصول را قبول ندارند کنار ما نیستند بلکه رو در روی ما هستند؛ مانند سازمان منافقین ، مثل ساواک و... روبروی ما قرار خواهند داشت.

وی بیان داشت: بنده خودم را مکلّف میدانم که با حضرتعالی (امام جمعه) که پدر معنوی مردم این شهرستان هستید همکاری داشته باشم و از مشورت های شما در تمامی امور استفاده خواهم نمود. من به هیچ وجه به دنبال دامن زدن به قومیت ها و نژادها نیستم.

نامزد پیروز دهمین دوره مجلس شورا اسلامی عنوان داشت: دیروز به سراغ دیگر نامزدها از جمله آقایان فریدونی، رزازان، کاظمی رفتم و گفتم که رقابت تمام شده و الان وقت رفاقت و اتحاد است. 

کورش کرمپور در پایان نیز از دست اندرکاران برگزاری انتخابات در قیروکارزین ، فرماندار و امام جمعه محترم تقدیر و تشکر کرد.


نظرات بینندگان