کد خبر: ۸۵۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۳ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۴

سروستان مهیای برپایی مراسم باشکوه سوگواری حضرت زهرا(س)

مسئول نمایندگی تبلیغات اسلامی سروستان از برگزاری مراسم باشکوه سالروز شهادت ام الائمه، حضرت فاطمه زهرا(س) در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، حجت الاسلام مجید زارع پور، مسئول دفتر تبلیغات اسلامی سروستان در گفتگو با خبرنگار سروستان ما ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت زهرا(س) گفت: همانگونه که قبلا برنامه ریزی و اطلاع رسانی شده، امسال به لطف خدا و با عنایت خاصه حضرت ولی عصر(عج)، تلاش داریم مراسم باشکوهی در سالروز شهادت بانوی دو عالم،حضرت فاطمه(س) در سروستان داشته باشیم که این مهم با همکاری همه هیئت های عزاداری و به صورت گروهی اجرا خواهد شد.

 

وی در ادامه این مطلب با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص  اهمیت و پاسداشت ایام شهادت حضرت زهرای مرضیه(س) افزود: شهادت حضرت زهراء(س)، نقطه آغاز قیام امام حسین(ع) و در نهایت منجر به واقعه تلخ و جانسوز عاشورای حسینی شد که این مساله بیانگر اهمیت زنده نگه داشتن ایام سوگواری انسیه حوراء، حضرت فاطمه زهرا(س)می باشد.

 

حجت الاسلام زارع پور با تاکید بر اجرای برنامه های سوگواری در سراسر این شهرستان تاکید کرد: امسال علاوه بر برپایی مجالس سوگواری در نقاط مختلف این شهرستان، در روز شهادت حضرت زهرا(س)، هیئت های عزاداری با حضور در خیابان های سطح شهر سروستان به سمت میدان صاحب الزمان(عج) حرکت کرده و در آنجا به صورت مشترک برنامه سوگواری برگزار می کنند.

 

مسئول دفتر تبلیغات اسلامی سروستان ضمن تقدیر از شورای مرکزی هیئآت مذهبی مستقر در این شهرستان که در طول سال همکاری بسیار خوبی با این نمایندگی دارند، اظهار داشت: اجرای برنامه های مشترک مذهبی منجر به هم افزایی و ارائه برنامه های باکیفیت تر در راستای تکریم اهل بیت پیامبر اعظم(ص) و باعث بصیرت افزایی در سطح جامعه خواهد شد.

 

وی در پایان این گفتگو خواستار حضور گسترده مردم بصیر، ولایی سروستان در ویژه برنامه سالروز شهادت حضرت زهرا(س) شد.

 

انتهای پیام/س

نویسنده :
سرو آنلاین
نظرات بینندگان