کد خبر: ۸۵۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۱ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۴

کشف 137 کیلو تریاک از بطری نوشابه!

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از کشف ۱۳۷کیلوگرم تریاک که در بطری های نوشابه جاساز شده بود، خبر داد.
به گزارش شیرازه به نقل از مهر، فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از کشف ۱۳۷کیلوگرم تریاک که در بطری های نوشابه جاساز شده بود، خبر داد.

سرهنگ عبدالله زاده پاشاکی گفت: مأموران گشت یگان امداد شهرستان رباط کریم، حین گشت زنی در جاده قدیم «تهران - ساوه» به یک دستگاه خودروی سنگین با دو نفر سرنشین مشکوک شدند و به راننده آن دستور ایست دادند.

وی افزود: مأموران انتظامی، خودرو را متوقف کردند و در بازرسی از آن موفق به کشف مواد مخدر که به صورت خیلی ماهرانه ای روی تاج خودرو تعبیه شده بود، شدند.

پاشاکی ادامه داد: مأموران این پلیس با هماهنگی قضائی، جاساز را شکافتند و موفق به کشف، ۱۳۷کیلو و ۷۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که در بطری های نوشابه جاساز شده بود، شدند و متهمان دستگیر و به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رباط کریم انتقال داده شدند.

وی گفت: متهمان دستگیر شده در بازجویی های پلیسی، با اعتراف به جرم خود، مبنی بر این که مواد مخدر را در یکی از استان های جنوبی کشور بارگیری کردند و قصد انتقال آن به تهران را داشتند که با دقت عمل مأموران موفق نشدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل و پس از گذراندن مراحل قانونی روانه زندان شدند.
نظرات بینندگان