کد خبر: ۸۵۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱:۲۲ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۴

دهمین یادواره 220 شهیدسروستان برگزار شد+تصاویر

همزمان با ایام سوگواری دخت نبی مکرم اسلام حضرت زهرای مرضیه(س)، دهمین یادواره سرداران و 220 شهید سرافراز سروستان و گروه 56 توپخانه حضرت یونس(ع) در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.
به گزارش شیرازه به نقل از سروستان ما، همزمان با ایام سوگواری دخت نبی مکرم اسلام حضرت زهرای مرضیه(س)، دهمین یادواره سرداران و 220 شهید سرافراز سروستان و گروه 56 توپخانه حضرت یونس(ع) در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم با شکوه که با حضور خانواده معزز شهدا، امام جمعه، مسئولین و جمع کثیری از مردم بصیر، ولایتمدار و شهید پرور سروستان همراه بود، از مقام شامخ شهدای دوران دفاع مقدس و همچنین شهدای مدافع حرم، تجلیل شد.

سردار غلامعلی کفاش، فرمانده گروه 56 توپخانه حضرت یونس(ع) در ابتدای این مراسم ضمن تجلیل از همه رشادت ها و حماسه آفرینی های شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده های معزز آنان در طول دوران دفاع مقدس تا کنون تصریح کرد: همانگونه که مقام معطم رهبری فرموده اند؛ جنگ دشمن با ایران اسلامی تمام نشده و دفاع همچنان باقی است.

 

 

وی در ادامه این مطلب با اشاره هجمه دشمنان علیه نظام اسلامی در جبهه جنگ نرم تصریح کرد: دشمن پس از شکست مفتضحانه در جنگ سخت، تمام توان خویش را بکار گرفته و با تغییر موضع از جنگ سخت به جنگ نرم، سعی در براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد که به لطف الهی و با تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله العظمی، الامام خامنه ای و همچنین حضور همیشه در صحنه مردم بصیر، ولایتمدار و شهید پرور ایران اسلامی در این عرصه نیز شکست خواهد خورد.

 

این پیشکسوت عرصه جهاد و شهادت در پایان سخنان خویش با تجلیل از همه شهدا به ویژه شهدای گمنام و شهدای مدافع حرم اهل بیت پیامبر(ص) تاکید کرد: ادامه راه شهدا یعنی حرکت در مسیر ولایت و تبعیت از ولی امر خویش خلاصه می شود واین یک وظیفه عمومی در راستای پاسداشت و حفظ ارزش های انقلاب و نظام اسلامی است.

 

قرائت مقاله توسط یکی از فرزندان شهدای مدافع حرم، مرثیه سرایی، سخنرانی و همچنین قرائت پیام رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثار گران کشور به این یادواره از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

گوشه هایی از این مراسم به روایت تصویر؛

 

انتهای پیام/س


نویسنده :
سرو آنلاین
نظرات بینندگان