کد خبر: ۸۵۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۵ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۴

فرمانده سپاه سروستان: اردوهای راهیان نور نوعی پدافند غیرعامل در مقابل تهدیدات دشمن است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان با اشاره به اهمیت سفرهای زیارتی راهیان نور گفت: برگزاري اردوي راهيان نور در واقع نوعي پدافند غير عامل در مقابل پروژه نفوذ دشمن است.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، سرگرد پاسدار غلامعلی احمدی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان در گفتگو با خبرنگار سروستان ما، اردوهای سیاحتی راهیان نور را یک حرکت فرهنگی تاثیرگذار عنوان کرد و گفت: مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس، گنجينه اي بسيار ارزشمند از عزت ،‌عظمت و پايداري و ايثار و فداكاري و خلوص نيت نسلي خود باور و آزاده و مطيع فرمان رهبر كبير انقلاب اسلامي ايران است.


وی در ادامه این مطلب تاکید کرد: امروز اردوهاي راهيان نور يكي از بهترين حركت هاي فرهنگي در جامعه براي مقابله و دفاع در مقابل جنگ و تهديد نرم دشمن است، تهديدي كه آرمان ها، عقيده ها و باورهاي ملي و ديني و ارزشي ما را مورد هدف و تهاجم قرار داده و برگزاري اردوي راهيان نور به نوعي پدافند غير عامل در مقابل پروژه نفوذ دشمن می باشد.


غلامعلی احمدی با بیان این مطلب که راهیان نور پتانسیل بالایی برای اثرگذاری در عرصه های مختلف دارد، افزود: اگر از جریان راهیان نور درست استفاده شود، اثرات مثبت آن را در بخش های مختلف جامعه خواهیم دید.


وی با اعلام اینکه راهیان نور فرصت مناسبی است برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همانند دوران دفاع مقدس می باشد، گفت: شهدای ما بسیار ساده‌زیست بودند و با دستان خالی، حماسه های بزرگی آفریدند و در برابر دشمنان ایستادگی و مقاومت کردند، بنابراین مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس برای نسل جدیدی که جنگ را ندید‌ه‌اند، قطعا تأثیرگذار است.


فرمانده سپاه سروستان در پایان این گفتگو تاکید کرد: امسال هم به حول و قوه الهی شاهد اعزام کاروان های راهیان نور از شهرستان شهید پرور و سرافراز سروستان به مناطق عملیاتی 8سال دفاع مقدس بودیم که در همین راستا امروز تعداد 200نفر از خواهران بسیجی در قالب 5دستگاه اتوبوس به سرزمین های نور اعزام شدند.

 

انتهای پیام/س

نویسنده :
سرو آنلاین
نظرات بینندگان