کد خبر: ۸۵۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۱ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۴
دروغی که بعد از انتخابات رو شد؛

آقای اصلاح طلب مهری، کفاره قسم دروغ شما چه خواهد بود؟

انتخابات 7 اسفندماه با همه فرود و صعودهایش گذشت اما در این میان فقط روسیاهی به کسانی ماند که از مدت ها قبل سناریوی مضحک و خنده دار تقلب در انتخابات را کلید زده بودند.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از لامرود، انتخابات 7 اسفندماه با همه فرود و صعودهایش گذشت اما در این میان فقط روسیاهی به کسانی ماند که از مدت ها قبل سناریوی مضحک و خنده دار تقلب در انتخابات را کلید زده بودند.


قصه از آنجا شروع شد که یکی از فعالین سیاسی اصلاح طلب مهری در دیدار استاندار فارس با فعالان سیاسی شهرستان مهر در سخنانی با ذکر قسم یادآور می شود که عدم تغییر در راس مدیریت شهرستان لامرد موجب ایجاد شبهه و تقلب در انتخابات هفتم اسفندماه خواهد شد لامــــرود در گزارشی با عنوان « اصلاح طلب مُهری:قسم می خورم انتخابات سالمی نخواهیم داشت !! » به واکاوی این موضوع پرداخت.


اکنون و پس از مشخص شدن نتایج انتخابات و راهی شدن کاندیدای مورد حمایت جریان اصلاح طلبان در شهرستان مهر دیگر هیچ کسی از شائبه تقلب سخن به میان نمی آورد و براحتی از سخنان و قسم هایی که با جدیت و اطمینان خاطر کامل بر زبان آوردند، چشم پوشی می کنند، آیا براستی اگر نتیجه انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان های لامرد و مهر جور دیگری رقم خورده بود، رفتار آقایان اصلاح طلب به مانند اکنون می شد؟


باید به این نکته نیز اشاره داشت که سخنان این اصلاح طلب مهری در خصوص میثاق نامه شورای مشورتی لامرد و مهر با کاندیدای مورد حمایت جریان اصلاح طلبان با یکی از خبرنگاران مورد تشکیک قرار گرفت و فایل صوتی منتشر یافته از سوی این پایگاه خبری تحلیلی که در گزارش هایی با عناوین « فایل صوتی عضو شورای مشورتی اصلاح طلبان لامرد و مهر/ مردم به دروغگویان رای نمی دهند » و « تناقض آشکار در رفتار اصلاح طلبان/ آیا منافع شهرستان لامرد ذبح شده است؟ » به بررسی عدم تطابق متن انتشار یافته میثاق نامه با اصل آن پرداخته بود را کذب خوانده بود، حال باید به تماشا نشست که فیلم قسم خوردن به دروغ خود در خصوص تقلب در روند انتخابات در حوزه انتخابیه لامرد و مهر را نیز تکذیب خواهد کرد؟


نظرات بینندگان