کد خبر: ۸۶۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۷ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۵
دردیدار جمعی از معلمان صغاد با امام جمعه مطرح شد:

معلمان باید در کشف و پرورش استعدادهای برتر دانش آموزی اقدام کنند

جمعی از فرهنگیان صغاد با امام جمعه صغاد در سال جدید دیدار کردند.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از آباده نما، جمعی از فرهنگیان صغاد با امام جمعه صغاد در سال جدید دیدار کردند.

حجت الاسلام والمسلمين علی زعیم امام جمعه صغاد در این دیدار ضمن تبریک سال جدید به نامگذاری امسال از سوی مقام معظظم رهبری با عنوان "اقتصاد و مقاومتی اقدام و عمل" اشاره کرد و گفت: امیدواریم با این نامگذاری از سوی رهبری، مسئولین نیز این شعار را سرلوحه کارخویش قرار دهند و در همین راستا فعالیت های اقتصادی و معیشتی خوبی در سطح کشور صورت گیرد.

امام جمعه صغاد با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی یعنی نگاه به داشته های خود و بهره بری از ظرفیت ها و پتانسیل های کشور اظهار داشت: برهمین اساس امیدواریم که کشور در سال جدید به رشد و تعالی خود در همه زمینه ها برسد.

حجت الاسلام زعیم با اشاره به جایگاه معلمی در اسلام گفت: در اسلام احترام به پدر و مادر و معلم بسیار سفارش شده است.

وی با بیان اینکه "زكات علم ، نشر و ترويج آن در جامعه است" گفت: هیچ صدقه ای بهتر از نشر علم و دانش نیست و معلمان باید تمام سعی و تلاش خود را در این زمینه بنمایند و با کشف استعدادهای برتر در مدارس و پرورش آنها نیروهای خوبی را برای آینده کشور ترسیم نمایند، آينده فرهنگی و علمی جامعه به دست معلم است و سنت علم و عالم پروری بهترين سنت حسنه معلمان است .

در این دیدار نادر قنجعلی مسئول نمایندگی آموزش و پرورش صغاد ضمن ارائه گزارش عملکرد این نمایندگی افزود: سال گذشته بحمدالله سال خوبی را در حوزه نمایندگی آموزش و پرورش و مدارس پشت سر گذاشتیم و توانستیم در زمینه های مختلف در سطح استان کسب مقام نمائیم.

لازم به ذکراست در این دیدار جمعی از معلمان و مسئول نمایندگی آموزش و پرورش صغاد حضور داشتند.

 

انتهای پیام/

نویسنده :
رسول اقلیدی
نظرات بینندگان