کد خبر: ۸۶۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۵ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۵

وداع باشکوه سروستانی ها با سردار شهید مدافع حرم+تصاویر

مردم بصیر،ولایتمدار و شهیدپرور سروستان با حضور در مراسم وداع با سردار شهید محسن الهی،فرمانده سابق گردان 14 نصر ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان از مقام شامخ این مدافع خونین بال حرم اهل بیت پیامبر(ص) تجلیل کردند.
به گزارش شیرازه به نقل از سروستان ما، امشب زمین و آسمان سروستان معطر به عطر شهادت بود و مردم بصیر، ولایتمدار و شهیدپرور سروستان میزبان یکی دیگر از سرداران شهید مدافع حرم اهل بیت پیامبر(ص) بودند.

سردار شهید محسن الهی، نخستین فرمانده گردان 114 نصر ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان که به تازگی و در راستای دفاع از حرم اهل بیت پیامبر اعظم(ص) به دست عمال صهیونیستی-سعودی، بال در بال ملائک کشیده بود، بر روی دستان  مردم قدرشناس سروستان تشییع شد.


 در مراسم استقبال از این سردار رشید سپاه اسلام که از سه راه امام خمینی(ره) سروستان آغاز شد، زن و مرد، پیر و جوان و حتی کودک و خردسال با چشمانی اشکبار و با ذکر" یا حسین(ع)"  پیکر مطهر این سردار شهید را تا مقابل ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان بر فراز دستان خویش تشییع کردند.

 

در ادامه این مراسم سرگرد پاسدار غلامعلی احمدی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان ضمن تجلیل از حضور باشکوه مردم ولایتمدار و شهید پرور این شهرستان در این مراسم، شهادت این سردار رشید سپاه اسلام را به حضرت بقیه الله الاعظم(عج) و نائب برحقش؛ امام خامنه ای، خانواده گرانقدر این شهید والامقام و عموم ملت سرافراز و شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت گفت.

 

خاطرنشان می شود در پایان این مراسم باشکوه، پیکر مطهر و نورانی سردار سرتیپ دوم پاسدار، محسن الهی به زادگاهش؛ شهرستان استهبان انتقال یافت.

 

گوشه هایی از این مراسم از نگاه دوربین؛

انتهای پیام/س

نظرات بینندگان