کد خبر: ۸۶۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۶ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۵

جشن میلاد یا «دور همی» انتخاباتی؟!/ تلاش برای کسب صندلی سبز با حمایت علنی

رفتارهای تبلیغاتی و انتخاباتی برخی فعالان سیاسی منحصر به همایش ها و نشست ها سیاسی نمی شود؛ بلکه بی محابا از تمامی امکانات و توان خود اعم از دولتی و... برای راه یابی کاندیدای مورد نظرشان استفاده می کنند.
به گزارش شیرازه، سال گذشته، پیکر مطهر شهدای گمنام در دی ماه 94 در حالی وارد استان فارس شد که علی رغم برداشت اشتباه برخی از مسئولین از امکان سو استفاده سیاسی در مراسم تشییع، پیکر شهدا با استقبال بی نظیر مردم تشییع و به تهران منتقل شد.

دغدغه سال گذشته مسئولین فارس در حالی است که در آستانه دور دوم انتخابات دهم مجلس، اصلاح طلبان استان به بهانه برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها و گرامیداشت مقام زن، با دعوت از افراد شاخص این جریان قرار است میتینگ سیاسی برگزار کنند.

این جریان سیاسی که فعالیت های انتخاباتی خود را مدت ها است در قالب همایش ها و نشست ها در مکان های مختلف شروع کرده این بار با اقتباس از نام معصومین و دعوت از دو سخنران و برخی از منتخبین مجلس دهم به دنبال رسیدن به اهداف سیاسی شان هستند.

حال جای سئوال دارد آنهایی که تا دیروز دغدغه بهره برداری انتخاباتی از تشییع شهدا را داشتند امروز چگونه نشست سیاسی که به اسم «بانوی امید ، اسوه اصلاح» برگزار می شود را توجیح می کنند. از طرفی رفتارهای تبلیغاتی و انتخاباتی برخی فعالان سیاسی منحصر به همایش ها و نشست ها سیاسی نمی شود؛ بلکه بی محابا از تمامی امکانات و توان خود اعم از دولتی و... برای راه یابی کاندیدای مورد نظرشان استفاده می کنند. اما در نهایت این مردم هستند که با انتخاب آگاهانه پاسخ این افراد را خواهند داد؛ چرا که عرصه انتخاب و انتخابات وابسته به رای و نظر مردم است. مردم فارس همچون مرحله اول با حضور  پرشور در انتخابات، گزینه های موثر، متخصص و اصلح را انتخاب خواهند نمود.

انتقاد شیرازه به این نوع رفتار ها در حالی است که متاسفانه مدعیان به اصطلاح آزادی بیان و تعدادی از فعالان رسانه ای وابسته به این جریان به جای پاسخگویی به این نوع انتقاد ها با بهره گیری از تکنیک فرار به جلو همواره این پایگاه تحلیلی خبری را تهدید به تعطیلی می کنند. هرچند شیرازه بارها اعلام کرده که آمادگی دارد جوابیه و نظرات مسئولین را در قالب مصاحبه، میزگرد و مناظره منتشر نماید.
نظرات بینندگان