کد خبر: ۸۶۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۰ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
شهردار منطقه تاریخی شیراز:

بزرگترین نگارخانه کشور با موضوع سعدی در شیراز برگزار می‌شود

شهردار منطقه تاریخی و فرهنگی شیراز از برگزاری بزرگترین نگارخانه شهری کشور در شیراز با موضوع سعدی در شیراز خبرداد.
به گزارش شیرازه، هادی شه‌دوست شیرازی در حاشیه برگزاری جلسه هماهنگی یادروز سعدی در جمع خبرنگاران از برگزاری بزرگترین نگارخانه شهری با موضوع سعدی در شیراز خبر داد و اظهار داشت: ارج نهادن به مفاخر شهر شیراز وظیفه همگان است.

وی افزود: اکنون که هرکس به طریقی به‌دنبال مصادره کردن مفاخر، ارزش‌ها و میراث‌های ملموس و ناملموس شهر شیراز است باید تبیین جایگاه شهر مقدس شیراز در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.

به گزارش تسنیم، شهردار منطقه تاریخی خاطرنشان کرد: شهرداری منطقه تاریخی و فرهنگی شیراز بزرگترین نگارخانه شهری کشور با موضوع سعدی شیرازی را در یادروز این شاعر فرهیخته برگزار می‌کند.

شه‌دوست شیرازی تصریح کرد: این نمایشگاه که شامل تصاویر خط و نقاشی با موضوع استاد سخن سعدی شیرازی است از اول اردیبهشت ماه امسال در ضلع شرقی ارگ کریمخان برای بازدید عموم برپا می‌شود.

وی بیان کرد: شهر شیراز از یک سو با وجود بارگاه ملکوتی حضرت احمدبن‌موسی (ع)، سیّد میرمحمدبن‌موسی (ع)، سیّد علاءالدین حسین (ع) و دیگر امامزادگان واجب‌التعظیم زیارتگاه عاشقان اهل بیت (ع) است از سوی دیگر محل ظهور شعر، ادب، هنر و فرهنگ بی‌بدیل فارسی است.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان