کد خبر: ۸۷۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۹ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
فرمانده انتظامي فارس خبرداد:

بيش از 5 هزار نيرو امنيت انتخابات را در فارس تامین می‌کنند

فرمانده انتظامي استان گفت: بيش از پنج هزار مأمور نيروي انتظامي مسئوليت امنيت انتخابات دور دوم مجلس شوراي اسلامي در سطح استان را بر عهده خواهند داشت.

به گزارش شیرازه به نقل از معاومت اجتماعی نیروی انتظامی فارس، سردار احمد علي گودرزي گفت: پليس فارس در راستاي برقراري امنيت انتخابات در دهم ارديبهشت ماه آمادگي كامل دارد.

وي تصريح كرد: مرحله دوم انتخابات مجلس شوراي اسلامي در استان فارس در چهار حوزه انتخابيه برگزار و بيش از پنج هزار نيروي پليس، امنيت برگزاري انتخابات را بر عهده خواهند داشت.

فرمانده انتظامي استان فارس با اشاره به تشكيل قرارگاه امام علي (ع) در اين خصوص، گفت: در اين قرارگاه و طي جلسه هاي متعدد همه برنامه ريزي هاي لازم براي تأمين امنيت انتخابات در دهم ارديبهشت انجام شده است.

گودرزي افزود: وجود امنيت و آرامش در انتخابات به عنوان يک اصل مهم براي حضور و مشارکت حداکثري مردم در پاي صندوق هاي رأي است و پليس فارس در اين راستا همه توان خود را به كار بسته است.

وي ابراز اميدواري كرد مردم هميشه در صحنه ايران اسلامي به مانند هفتم اسفند ماه سال گذشته حضور چشمگيري در انتخابات داشته و دشمنان انقلاب اسلامي را نااميد كنند.

نظرات بینندگان