کد خبر: ۸۷۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۴ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵

همایش راهکارهای سبک ازدواج آسان در مرودشت برگزار شد

با حضور امام جمعه مرودشت همایش راهکارهای آموزش سبک های ازدواج برگزار شد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از سایت خبری مرودشت نا، همایش راهکارهای سبک ازدواج آسان ویژه جوانان در سالن رازی شبکه بهداشت شهرستان مرودشت برگزار گردید.

در این همایش که با حضور حجت السلام والمسلمین قنبر علی احمدی امام جمعه شهرستان مرودشت و دکتر مسلم فلاحی ریاست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان مرودشت و جمعی از کارشناسان حوزه بهداشت و سلامت شهرستان مرودشت در محل سالن رازی واقع در محل بیمارستان قدیم برگزار گردید؛ در ابتدا مسلم فلاحی رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت ضمن خیر مقدم به مدعوین جلسه اظهار داشت: هدف از برگزاری این همایش ارائه راهکار های مناسب و آسان در سبک ازدواج جوانان و آموزش های لازم در خصوص کلاس های قبل از ازدواج می باشد.

در ادامه حجت السلام والمسلمین قنبر علی احمدی امام جمعه مرودشت ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت هفتمین اختر تابناک امامت و ولایت امام موسی کاظم(ع) بیان داشت: شادابی و نشاط، درک باورهای صحیح و کردارهای نیک، مثلث برجسته ترین آثار دوران جوانی می باشد و ازویژگی های بارز دوران جوانی نیز میتوان به ترس از آبرو، دغدغه شغل، پرخاشگری و روحیه انتقادپذیری، استقلال طلبی، آرمان گرایی اشاره کرد.

احمدی اظهار داشت: در بحث شکوفایی استعداد های جوانان، شناخت واقعی از خود و جوانان به عنوان عامل تاثیر گذار و مهم می تواند نقش به سزایی داشته باشد زیرا امروزه یک عده از مشاوران وروانشناسان در قالب بحث مشاوره به جوانان یکسری مسایل انحرافی در بحث خود ارضایی و موسیقی های مبتذل و مسایل حرام آموزش میدهند.

وی افزود: با توجه به جایگاه حساس جوانان و شرایط رخنه نفوذ فرهنگی دشمنان، از مسولین تقاضا داریم که در بحث بکارگیری مشاوره و روانشناس برای آموزش جوانان نهایت دقت وباریک بینی را داشته باشند تا به واسطه تربیت صحیح بتوانندباتسخیر اندیشه ها و ذهن های خلاق خود، جاده جوانی را بدون هرگونه آسیب های ناشی از آن طی کنند.

احمدی در پایان ازدواج را یکی از اهرم های مهم در جلوگیری از آلوده شدن جوانان به گناه دانست و تصریح کرد: پاسخ منطقی و معقول به نیاز های زندگی و آرامش و امنیت توام با شادابی و نشاط در سایه ازدواج معنایی حقیقی پیدا می کند و بهترین مونس و همدم را در مسیر زندگی برای جوانان همسر مناسب دانست.

خبرنگار: سیدبهنام موسوی

حجت الاسلام احمدی امام جمعه مرودشت
دکتر فلاحی رییس شبکه بهداشت
شبکه بهداشت مرودشت
مرودشت
مرودشت
همایش سبک ازدواج در مرودشت
همایش سبک ازدواج در مرودشت
همایش سبک ازدواج در مرودشت
احمدی امام جمعه مرودشت
احمدی امام جمعه مرودشت
احمدی امام جمعه مرودشت
احمدی امام جمعه مرودشت
نویسنده :
رضا مردانه
نظرات بینندگان