کد خبر: ۸۷۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۹ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
خطیب جمعه کازرون:

در غفلت سازمان‌های نظارتی طول مانتوها روز به روز کوتاه‌تر می‌شود

امام‌جمعه کازرون گفت: چرا مجامع صنفی و بازرگانی و سازمان‌های نظارتی و بازرسی خوابشان برده و هر روز از اندازه و طول مانتوها کاسته می‌شود.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از "کازرون خبر"، حجت‌الاسلام محمد خرسند امروز در خطبه‌های نماز جمعه با تبریک ایام شعبان و روز سوم این ماه که ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار است اظهار داشت: پاسداران عزیز افتخار کنند به پاسداری از انقلاب، همچنان که امام حسین(ع) پاسدار بود و خون خود را در حفظ و احیا اسلام نثار کرد.

 

وی افزود: شما هنگامی می‌گویید پاسدار انقلابیم یعنی انقلاب زنده، حاضر و موجود است و اگر انقلاب مرده بود پاسدار لازم نداشت چراکه انقلاب مورد تهدید است و پاسدار لازم دارد، البته تمام مردم ما پاسدار انقلاب‌ هستند.

 

خطیب جمعه کازرون همچنین با اشاره به طرح امنیت اخلاقی که در سطح کشور توسط نیروی انتظامی در شهرهای بزرگ و تهران اجرا می‌‌شود گفت: این طرح با قاطعیت، منطق، جدی و بی‌سروصدا و فراگیر در شهرستان‌ها به‌ویژه کازرون نیز انجام گیرد و باید به سراغ سرچشمه‌ها و ریشه‌های آسیب‌های اخلاقی و اجتماعی رفت.

 

وی همچنین تصریح کرد: در بحث مبارزه با بدحجابی که به سمت بی‌حجابی می‌رود نخست باید با تولید و توزیع البسه نامناسب برخورد شود و اگر وارداتی است اجازه ورود را ندهند و چرا مجامع صنفی و بازرگانی و سازمان‌های نظارتی و بازرسی خوابشان برده و هرروز از اندازه مانتوها کاسته می‌شود.

 

خرسند ادامه داد: در کازرون صحنه‌هایی از بدحجابی می‌بینم که انسان متاسف می‌شود گویا قبح این گناه ریخته شده و یا درحال ریخته شدن است.

 

امام‌جمعه کازرون در ادامه با اشاره به سالروز سفر مقام معظم رهبری به این شهرستان در 16 اردیبهشت‌ماه سال 1387 بیان داشت: به‌یقین این روز به‌عنوان یک روز درخشان در تاریخ این شهرستان خواهد درخشید.

 

وی گفت: مقام معظم رهبری در سفر به کازرون فرمودند «من خودم را بدهکار مردم کازرون می‌دانم» و از کازرون به‌عنوان یک شهر شاخص، به‌یادماندنی، شهری دارای مردمی پرشور و انقلابی و مومن یاد کردند.

 

پیش‌ از از خطبه‌های نماز جمعه امروز کازرون عزیز‌الله خاکسار رئیس جمعیت هلال‌احمر این شهرستان با اشاره به 18 اردیبهشت‌ماه روز جهانی صلیب سرخ و هلال‌احمر این جمعیت را در کازرون آوردگاه انسان‌های بزرگ، نوع‌دوست و نیکوکار و ایثارگر دانست که همواره در تمام عرصه‌ها سرآمد بوده‌اند.

نظرات بینندگان