کد خبر: ۸۷۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۴ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
رئیس دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه شیراز:

دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه شیراز جزو 13 دانشکده برتر کشور محسوب می‌شود

خیاطیان در همایش برق ایران گفت: این دانشكده موفق به انعقاد قراردادهایي با صنایع الکترونیک، پالایشگاه‌ها، برق منطقه‌ای و وزرات دفاع برای اجرای طرح‌های ملی شده است.
به گزارش «شیرازه»، بيست و چهارمين كنفرانس مهندسي برق ايران با حضور اساتيد، دانشجويان و فعالان صنعت برق با قرائت  پيام وزير علوم، تحقيقات و فناوري به بيست و چهارمين كنفرانس مهندسي برق ايران در تالار رازي آغاز به کار کرد.

دبیر اجرایی بیست و چهارمین کنفرانس مهندسی برق ایران، ارائه مقاله، برگزاری جلسات و کارگاه‌های آموزشی و برپایی نمایشگاه را از بخش‌های مختلف این کنفرانس اعلام کرد و گفت: خلاصه مقالات برگزیده در ویژه‌نامه مجله علوم و تکنولوژی ایران منتشر خواهد شد.

رئیس دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه شیراز نيز گفت: اين بزرگترین رویداد علمی در حوزه برق و کامپیوتر است.

علي‌رضا خياطيان افزود: این کنفرانس بین‌المللی در گرایش‌های مخابرات، برق قدرت، الکترونیک و پزشکی و با حمایت سازمان نظام مهندسی استان فارس و مرکز علمی کتابخانه و صنایع‌الکترونیک شیراز برگزار می‌شود.

رئیس دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه شیراز گفت: در این همایش علمي تخصصي از میان تعداد 604 مقاله پذیرفته شده تعدادی به صورت سخنرانی و پوستر ارائه می‌شود.

خياطيان با بیان اینکه دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه شیراز هم اکنون 55 عضو هیئت علمی دارد و جزء 13 دانشکده برتر کشور محسوب می‌شود، افزود: این دانشكده موفق به انعقاد قراردادهایي با صنایع الکترونیک، پالایشگاه‌ها، برق منطقه‌ای و وزرات دفاع برای اجرای طرح‌های ملی شده است.

نظرات بینندگان