کد خبر: ۸۷۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۶ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
سرپرست پايگاه استنادي علوم جهان اسلام:

اثرگذاري اقتصادي توليدات علمي بيش از پيش مورد توجه قرار گيرد

دهقانی گفت: اثرگذاري اقتصادي توليدات علمي و اينكه تا چه ميزان اين توليدات گره‌گشاي مشكلات است، بايد بيش از پيش مورد توجه قرار گيرد.
به گزارش «شیرازه»، محمدجواد دهقاني در همایش مهندسی برق به بيان مطالبي در خصوص جايگاه كمّي و كيفي توليدات علمي كشور در حوزه موضوعي برق و الكترونيك پرداخت.

سرپرست پايگاه استنادي علوم جهان اسلام و رئيس مركز منطقه اي اطلاع رساني علوم و فناوري با تاكيد بر ضرورت گذر از كمّي نگري و توجه به كيفي سازي توليدات علمي گفت : اثرگذاري اقتصادي توليدات علمي و اين كه تا چه ميزان اين توليدات گره‌گشاي مشكلات است، بايد بيش از پيش مورد توجه قرار گيرد.

شفيعي، دبير كميته دائمي مهندسي برق ايران و استاد دانشگاه اميركبير هم با تشكر از مسئولان دانشگاه شيراز به خاطر ميزباني كنفرانس بيست و چهارم، هدف اين كنفرانس را ايجاد يك محيط علمي برجسته و محيطي جهت تبادل نظر علمي و فني و ارائه آخرين يافته هاي علمي و پژوهشي توسط دانشگاهيان، سازمان ها و صنعتگران در همه ي زمينه هاي مهندسي برق عنوان كرد.

وي افزود: چندين سال است كه سعي كرده ايم شاخه مقالات صنعتي در كنفرانس مهندسي برق شكل بگيرد ، اما متاسفانه هنوز اين مهم به صورت ثابت و پيوسته ، تحقق نيافته است.
 
شفيعي با اشاره به نامگذاري امسال به نام اقتصاد مقاومتي ، تصريح كرد : مجموعه مهندسي برق بايد پاسخ مثبت و مناسبي را به مملكت بدهد و در راستاي عملياتي كردن اين شعار عمل کند.
نظرات بینندگان