کد خبر: ۸۸۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵:۴۲ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۵
مسئول امداد ونجات هلال احمر سپیدان خبرداد:

واژگونی سمند 2 قربانی گرفت

مسئول امداد ونجات هلال احمر شهرستان سپیدان از جان دادن دونفردر محور سپیدان به شیراز به دلیل واژگونی خودرو سمند خبر داد.
به گزارش شیرازه به نقل از مارگون مهدی خورشیدی  مسئول امداد ونجات هلال احمر سپیدان در گفت‌وگو با خبرنگار مارگون اظهارکرد: واژگونی یک دستگاه سواری سمند ، در محور سپیدان به شیراز؛ جان دونفررا گرفت.

وی با بیان اینکه این حادثه در محور سپیدان به شیراز رخ داد گفت: در کیلومتر 35 جاده سپیدان - شیراز بر اثر واژگونی یک‌دستگاه سواری سمند 2 نفر جان خود را از دست دادند که کارشناسان پلیس راه علت این تصادف را عدم توجه به جلو وسرعت بالا از جانب راننده سمند اعلام کردند.

 مسئول  امداد ونجات هلال احمر شهرستان سپیدان خاطر نشان کرد: برابر اعلام مرکز فوریت های 110 مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو سمند در جاده سپیدان - شیراز بلافاصله ماموران انتظامی به همراه عوامل 115وامدادگران هلال احمر جهت بررسی موضوع در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: بر اثر این سانحه دلخراش متاسفانه دو نفر جان خود را از دست داده اند و دو نفر نیز مجروح شده و به مراکز درمانی شیراز منتقل شده اند.

خورشیدی ادامه داد: راننده خودرو به همراه یک نفراز سرنشینان خودرو در دم فوت و دو سرنشین دیگر آن به علت شدت جراحت وارده توسط اورژانس به بیمارستان شیراز اعزام شدند.

خورشیدی بیان داشت: کارشناس پلیس راه علت حادثه را بی احتیاطی راننده خودرو و سرعت غیر مجاز اعلام کردند.

واژگونی سمند 2 قربانی گرفت

واژگونی سمند 2 قربانی گرفت

واژگونی سمند 2 قربانی گرفت


نظرات بینندگان