کد خبر: ۸۸۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵:۴۴ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۵
فرماندار سپیدان درجمع مسئولین ادارات:

بزرگداشت ایام ارتحال امام از شعائر دینی است

جلسه هماهنگی ستاد بیست و ششمین سالگرد بزرگداشت امام خمینی (ره) در شهرستان سپیدان برگزار گردید .
به گزارش شیرازه به نقل از مارگون، جلسه هماهنگی اعضای ستاد بیست و ششمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت  امام خمینی (ره ) با حضور صالح مشتاقی لار فرماندار سپیدان و مسئولین نهادهای ذیربط در محل سالن اجتماعات فرمانداری سپیدان برگزار گردید .

صالح مشتاقی لار فرماندار سپیدان با تاکید بر اینکه بزرگداشت ایام ارتحال امام (ره) از شعایر دینی است و تکلیف است افزود : اندیشه های دینی و اخلاقی حضرت امام خمینی (ره) در همه حال باید تبیین شود

وی تصریح کرد: تکریم امام و شهیدان انقلاب نشانگر نیاز چنین شخصیت های والا به بازماندگان نیست بلکه عکس عمل در واقعیت می گنجد و علت آن را بدینگونه خاطر نشان نمود که امام خمینی (ره) امامی عارف، فقیهی بزرگ، اسلام شناسی جامع و سیاستمداری خبره بوده و تکریم ایشان را نشانگر افتخار و لیاقت دانست.

این مسئول هدف از برگزاری این جلسه را ارائه برنامه های اولیه توسط دستگاههای اجرایی عضو ستاد شهرستانی اعلام کرده و گفت: تمامی ارگانها باید تا حد توان یاریگر نیروی انسانی و تجهیزات مورد نیاز برای برگزاری مراسم باشند.

وی همچنین با اشاره به برنامه های ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) در شهرستان سپیدان، 4 کمیته اعزام، امنیت و انتظامات، فرهنگ و تبلیغات اسلامی و پشتیبانی را معرفی نمود

فرماندار سپیدان تصریح کرد: برنامه ریزی های مدون و تهیه تدارکات از سوی دستگاههای اجرایی و اصناف مردم خیز باید به گونه ای باشد که پاسخگوی اعزام کاروان 300نفری از سطح شهرستان به سمت مرقد مطهر امام (ره) باشد.

صالح مشتاقی با بیان فلسفه چنین بزرگداشتی خطاب به مسئولان شهرستان تأکید کرد: عزاداری در ایام سوگواری رحلت امام (ره) جزیی از برنامه ها محسوب شده و هدف اصلی این بزرگداشت را انتقال ارزش ها و آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی ایران عنوان نمود.

درپایان این جلسه تعدادی از مسئولان کمیته‌های ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام (ره) برنامه های کمیته های خود را در سالگرد ارتحال امام خمینی (رض) تشریح کردند
نظرات بینندگان