کد خبر: ۸۸۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶:۲۱ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۵

روکش آسفالت بزرگراه شیراز – اصفهان در حوزه استحفاظی خرم بید اجرا شد

به دلیل اهمیت و پرترافیک بودن بزرگراه شیراز – اصفهان و فرسودگی زیاد آسفالت در محدوده شهرستان خرم بید، عملیات لکه گیری و روکش این محور در دستور کار قرار گرفت.
 به گزارش شیرازه به نقل از بام فارس؛ بزرگراه شیراز - اصفهان یکی از محورهای مهم و پر تردد مواصلاتی کشور است.

شاید تنها بخشی از  این بزرگراه که آسفالت آن بسیار نامناسب و کیفیت لازم را نداشت محدوده شهیدآباد به صفاشهر در شهرستان خرم بید بود به طوری که این مشکل سبب گلایه مندی و نارضایتی زیاد رانندگان شد.

به دلیل فرسوده شدن آسفالت، عملیات لکه گیری این جاده قبل از تعطیلات نوروز انجام شد که این لکه گیری نامناسب به تعبیری جاده را روی "ویبره" برد و سبب نارضایتی بیشتر کابران جاده ای به ویژه مسافران نوروزی در ایام تعطیلات سال نو شد.

اکنون و با تلاش مسئولین و با تامین اعتبار لازم، عملیات روکش آسفالت بزرگراه شیراز - اصفهان در حوزه استحفاظی شهرستان در حال اجرا است.

به گفته محمدحسین تدین رئیس اداره راه و شهرسازی خرم بید، با توجه به اهمیت بهسازی جاده ها برای تردد ایمن و روان وسایل نقلیه، عملیات لکه گیری و روکش آسفالت از کیلومتر 150 شیراز به سمت صفاشهر در دستور کار قرار گرفت.

رئیس راه و شهرسازی خرم بید ابراز امیدواری کرد که اجرای این عملیات بتواند ایمنی و رضایتمندی بیشتری را برای کاربران جاده ای فراهم نماید.



نظرات بینندگان