کد خبر: ۸۸۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۴ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۵
فرمانده قرارگاه امام حسین(ع) :

دشمن برای ضربه زدن به این نظام و انقلاب منکرات را در جامعه ترویج می دهد

فرمانده قرارگاه امام حسین(ع) گفت: دشمن برای ضربه زدن به این نظام و انقلاب منکرات را در جامعه ترویج می کند که برای مقابله با آن تشکیل یک قرارگاه امربه معروف و نهی از منکر ضروری است.
به گزارش شیرازه به نقل از لادستان ، سردار غیب پرور فرمانده سپاه فجر فارس که در صدر هیئتی جهت افتتاح و بهره برداری چندین پروژه عمرانی، فرهنگی و ورزشی وارد لارستان شده بود در پایان برنامه های خود در جمع پاسداران و بسیجیان ناحیه لارستان سخنرانی کرد.

وی در ابتدای سخنان خود با بیان فضیلت های ماه مبارک شعبان، همگان را به استفاده از ظرفیت های عظیم این ماه برای ورود هرچه بهتر و بامعرفت تر در ماه رمضان سفارش نمود و افزود: این ماه های آسمانی و این فرصت های الهی را نباید از دست داد چه بسا که این فرصت ها، آخرین فرصت های عمر ما باشد و انشاءالله که خداوند متعال این رمضان را آخرین رمضان بدون مهدی(عج) قرار دهد.

فرمانده سپاه فجر فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه ساخت و سازهای فرهنگی ورزشی ناحیه لارستان بر روی ریل قرار گرفته است، نکته قابل توجه در این امر را مشارکت خیرین دانست و گفت: میزان کمک ها مهم نیست، اصل مشارکت مهم است، همینکه مردم سپاه و بسیج را متعلق به خود می دانند و به آن اعتماد دارند مهم است.

سردار غیب پرور در بخش مهمی از سخنان خود با اشاره به وضعیت نگران کننده منکرات در جامعه خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در ابلاغی که به سپاه کردند احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر را خواستار شدند و همانگونه که تاکنون هرکجا سپاه وارد شده آنجا درست شده است، احیای این فریضتین در جامعه نیز در گرو ورود جدی سپاه و بسیج در این عرصه می باشدکه ابتدا باید از خود سپاه و بسیج و خانواده آنان شروع شود و پلکانی به سراسر جامعه انتقال یابد.

فرمانده قرارگاه امام حسین(ع)، پیش شرط ورود به عرصه امربه معروف و نهی از منکر در سپاه را که منجر به احیای فریضتین در جامعه خواهد شد، معنویت افزایی و تحول که یکی دیگر از مطالبات رهبری است دانست و افزود برای این کار باید نگاه جدی به درون خانواده سپاه انداخت که این امر شامل دو بعد انفرادی و سازمانی می باشد.

وی در بعد انفرادی این قضیه به بیانات بسیار مهم اخیر رهبری در جمع پاسداران اشاره کرد که ایشان در این جمع بچه های سپاه را به نماز و توجه به قرآن توصیه کردند که این خود حاکی نگرش عمیق حضرت آقا نسبت به معنویت افزایی در سپاه است و بعد سازمانی آن هم این است که در مجموعه سپاه از هر منکری نهی و امر به معروف کنید و آنقدر آن را تکرار کنید که ارزش ها در سپاه بشود سکه ی رایج.

سردار غیب پرور در پایان سخنان خود، تنها امید دشمن برای ضربه زدن به این نظام و انقلاب را رواج منکرات در جامعه دانست که برای مقابله با آن تشکیل یک قرارگاه امربه معروف و نهی از منکر را ابتدا در درون خود سپاه برای پاسداران، همسران و فرزندان آنان ضروری و حتمی دانست.

دشمن برای ضربه زدن به این نظام و انقلاب  منکرات را در جامعه ترویج می دهد

دشمن برای ضربه زدن به این نظام و انقلاب  منکرات را در جامعه ترویج می دهد
نظرات بینندگان