کد خبر: ۸۸۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۹ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
رئیس بهزیستی شهرستان مُهـر:

بهزیستی از زنان و کودکان بی سرپرست و نیازمند حمایت می کند

رئیس بهزیستی شهرستان مُهـر گفت: سازمان بهزیستی اهداف خود را با اتخاذ تدابیر لازم از کودکان نیازمند، زنان و کودکان بی سرپرست حمایت می کند.
به گزارش شیرازه به نقل از عصر مُهـر، سید علی موسوی پور - رستمی بخشدار گله دار، عبدالله محمدی رئیس بهزیستی شهرستان مُهر از مجتمع خدمات بهزیستی بخش گله دار بازدید کردند.

محمدی به خبرنگار ما گفت: پرسنل بهزیستی زحمت کشان و تلاش گران بخش سلامت جامعه هستند و خدمات آنها در راستای ارتقای سلامت روحی، روانی و اقتصادی خانواده ها موثر است.

وی یاد آور شد: سازمان بهزیستی اهداف خود را با اتخاذ تدابیر لازم از کودکان نیازمند، زنان و کودکان بی سرپرست حمایت می کند.

رئیس بهزیستی شهرستان مهر در ادامه به گوشه هایی از نواقصات وکمبودهای مجتمع بهزیستی گله دار از جمله کمبود نیروی انسانی و امکانات و تجهیزات اداری و نبود وسیله نقلیه اشاره و خواستار کمک های لازم از سوی خیرین و نیز ادارات بویژه بخشدار و فرماندار مهر شدند.

در ادامه این دیدار، رستمی بخشدار گله دار بیان داشت: مخاطبان اصلی اداره بهزیستی معمولا قشرهای آسیب پذیر و کم درآمد جامعه هستند و ارایه خدمات صحیح و به موقع، به این دو قشر در تحقق شعار عدالت اجتماعی و خدمات دهی به محرومان که یکی از رویکردهای دولت تدبیر و امید است مورد انتظار جدی است.

وی در پایان در خصوص مشکلات و کمبودهای مجتمع گفت: باجدیت و تلاش مضاعف سعی خواهیم کرد در سال جاری گوشه ای از کمبودها و مشکلات این مجتمع را با کمک خیراندیشان محلی و سایر ادارات حل و فصل کنیم.



نظرات بینندگان