کد خبر: ۸۸۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷:۰۱ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۵

تمام زوایای انقلاب اسلامی در شخصیت امام خمینی(ره) خلاصه می شود

امام جمعه مرودشت'گفت: تمام زوایای انقلاب اسلامی در شخصیت امام خمینی(ره) خلاصه می گردد زیرا بطور کلی شخصیت امام راحل همان شخصیت اصلی و واقعی انقلاب اسلامی می باشد.
به گزارش شیرازه به نقل از سایت خبری مرودشت نا، امام جمعه شهرستان مرودشت درخطبه های این هفته خود ضمن تسلیت به مناسبت سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران و سالروز قیام 15خرداد یکی از صفات انسان های مومن و باتقوا را صبر واستقامت دانست و بیان داشت: یکی از بهترین و بزرگترین شخصیت ها و الگوهای صبر و استقامت در برابر مشکلات زندگی شخصیت بزرگ امام راحل بود.

وی در ادامه مبارزه اصلی حضرت امام خمینی(ره) را از سال 1341عنوان کرد وبیان داشت: انگیزه اصلی این مبارزه استقرار حکومت و حاکمیت اسلامی به معنای واقعی کلمه واستقلال در عرصه سیاست، اقتصاد و فرهنگ می باشد.

وی اظهار داشت: تمام زوایای انقلاب اسلامی در شخصیت امام خمینی(ره) خلاصه می گردد زیرا بطور کلی شخصیت امام راحل همان شخصیت اصلی و واقعی انقلاب اسلامی می باشد.

احمدی در ادامه ضمن اشاره به نفوذ دشمن برای از بین بردن و لطمه زدن به جایگاه ولایت و انقلاب اظهار داشت: باید مراقب جهت گیری های انقلاب بود وتکیه بر رای مردم و حضور آنان در صحنه و طرفداری جدی از محرومان و مستضعفین و آشتی ناپذیری با مستکبران عالم به ویژه آمریکا به همراه نفی سازش با شیطان بزرگ و مستکبران عالم از ویژگی های بارز انقلاب امام است.

وی بیان داشت: مسولان ما باید بسیار مراقب باشند و از هر آنچه که باعث جهت گیری وانحراف از مسیر اصلی انقلاب امام و صدمه زدن به انقلاب و مردم می گردد دوری نمایند زیرا بعد از رحلت امام راحل نیز کار پسندیده وانتخاب شایسته توسط مجلس خبرگان رهبری که همان انتخاب مقام معظم رهبری به عنوان رهبر انقلاب اسلامی بود صورت گرفت و این شخصیت والا نیز ادامه دهنده راه و مسیر انقلاب امام خمینی(ره) می باشد و اندیشه های ایشان نیز به عنوان چراغ وراهنما باید فصل الخطاب برنامه های مسئولان باشد.

احمدی در پایان نیز ضمن اشاره به هفته مبارزه با دخانیات و شعار انتخابی امسال تحت عنوان(قلیان سمی برای سلامت خانواده هست) اظهار داشت: یک عده از جوانان و خانواده ها کشیدن قلیان و سیگار را دلخوشی و وسیله تفریح خود قلمداد می کنند در صورتی که طبق گزارشات به دست آمده کشیدن حدود 20نخ سیگار باعث ورود یک لیتر دود سمی به بدن انسان می گردد و کشیدن هر وعده قلیان نیز باعث ورود سه لیتر دود سمی به داخل بدن انسان می گردد و باعث به وجود آمدن امراض مختلف ریوی و قلبی و تنفسی و گوارشی و معده و..می گردد و متاسفانه سالانه  عده زیادی از هم وطنان ما به خاطر مصرف سیگار و قلیان و مواد دخانیاتی جان خود را از دست می دهند.


نظرات بینندگان