کد خبر: ۸۸۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۵ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۵
نقشه راه انقلابی‌گری در نگاه نخبگان و فعالان سیاسی؛2-

سراج: حرکت بر اساس شاخص‌های انقلابی‌گری راهبرد استحاله انقلاب اسلامی را خنثی می‌سازد

این فعال انقلابی گفت: حرکت بر اساس شاخص‌های انقلابیگری، از قرار گرفتن در پازل دشمنان برای دوقطبی سازی جامعه و حاکمیت «تندرو-میانه رو» جلوگیری میکند.
به گزارش شیرازه، رضا سراج، کارشناس ارشد مطالعات استراتژیک کشور با اشاره به فحوای انقلابی‌گری در کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان نقشه راه انقلابی‌گری از منظر امام خامنه‌ای نوشت:
مقدمه :
انقلابی ماندن، انقلابی فکر کردن و انقلابی عمل کردن که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است؛ تنها از طریق حرکت در مسیر شاخص های #انقلابیگری امکان پذیر است.

♦️شاخص های انقلابیگری از منظر رهبر انقلاب :
1 پایبندی به مبانی و ارزش‌های اساسی انقلاب
2 آرمان‌های انقلاب و همت بلند برای رسیدن به آنها
3 پایبندی به استقلال همه‌جانبه‌ی کشور
4 عدم تبعیت از دشمن و #جهاد_کبیر
5 تقوای دینی و سیاسی

♦️نتیجه :
حرکت در مسیر شاخص های انقلابیگری تنها راه استمرار انقلابی ماندن و انقلابی فکر کردن و انقلابی عمل کردن است. حرکت در چارچوب انقلابیگری، مانع از انحراف و خطا در افراد، جریان ها، مسؤولین و آحاد جامعه شده و کشور را در مسیر پیشرفت قرار می دهد.

 حرکت در این مسیر، به شناخت افراد و جریان های انقلابی کمک نموده و انحصار پیرامون #انقلابیگری را از بین می برد. بالاخره حرکت بر اساس شاخص‌های انقلابیگری، از قرار گرفتن در پازل دشمنان برای دوقطبی سازی جامعه و حاکمیت (تندرو-میانه رو) جلوگیری نموده و راهبرد استحاله انقلاب اسلامی را خنثی می سازد.
نظرات بینندگان