کد خبر: ۸۹۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۴ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
رویداد های پلیسی فارس:

شهروندان شیرازی اين سارق را شناسايي كنند+ عکس

رئيس پليس آگاهي استان فارس از شهروندان درخواست كرد درصورتي اين سارق را شناسايي و از وي اطلاعي دارند با تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی شیرازه، پلیس به‌عنوان یک سازمان انتظامی و اجتماعی نقشی تعیین‌کننده در امنیت اجتماعی، اخلاقی جامعه دارد. این نهاد با هدف امنیت پایدار وظیفه خطیری را بر عهده دارد. شیرازه روزانه در قالب یک بسته خبری اخبار و جرائد پلیسی استان را منتشر می‌کند.

شهروندان اين سارق را شناسايي كنند

رئيس پليس آگاهي استان فارس از شهروندان درخواست كرد در صورتی اين سارق را شناسايي و از وي اطلاعي دارند با تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

سرهنگ سيروس حيدري گفت: در دهم شهریورماه سال گذشته بانك كشاورزي واقع در بلوار دهخدا شهرك گلستان شيراز توسط دو نفر سارق جوان حدوداً 24 ساله با سر و صورت پوشيده به صورت مسلح مورد سرقت قرار گرفت و سارقان پس از سرقت، با استفاده از يک دستگاه موتورسيکلت فاقد پلاک متواري شدند.

وي اظهار كرد: با توجه به اينكه چهره يکي از سارقين قبل از ورود به بانک توسط دوربین‌های مداربسته ضبط شده است، حسب دستور بازپرس اين پرونده از شهروندان درخواست می‌شود در صورتي كه می‌توانند سارق را شناسايي كنند، مراتب را با بازپرس شعبه 17 دادسراي جنايي شيراز و يا تلفن‌های 0712174128 و 0712184014 و 110 به پليس اطلاع دهند.

شهروندان شیرازی اين سارق را شناسايي كنند+ عکس

شهروندان شیرازی اين سارق را شناسايي كنند+ عکس

محموله ميلياردي دوچرخه‌های قاچاق در داراب توقيف شد

فرمانده انتظامي شهرستان داراب استان، از توقيف پنج دستگاه تريلر حامل 12 ميليارد ريال دوچرخه‌های خارجي قاچاق در آن شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامي شهرستان داراب گفت: در پي اقدامات فني و اطلاعاتي پليس مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان مأموران انتظامي شهرستان داراب از تردد پنج دستگاه تريلر حامل كالاي قاچاق در محور اصلي بندرعباس به سمت داراب مطلع شدند و برنامه‌ریزی براي شناسايي و توقيف خودروها در دستور كار مأموران انتظامي قرار گرفت.

دست رد مأموران انتظامي شيراز بر رشوه 54 ميليون ريالي

رئيس بازرسي استان از رد رشوه 54 ميليون و 600 هزار ريالي توسط مأموران انتظامي شهرستان شيراز خبر داد.

سرهنگ رضا صادقي گفت: مأموران يگان امداد فرماندهي انتظامي شهرستان شيراز، در حال گشت زني در محدوده آستانه به يك نفر مظنون و وي را دستگير كردند.

زندان سرانجام سارقان احشام در كازرون

فرمانده انتظامي شهرستان کازرون استان از دستگيري چهار سارق احشام در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ رجبعلي رزمجوئي گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت احشام در سطح شهرستان کازرون، شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان در دستور كار مأموران قرار گرفت.

وي ادامه داد: در اين راستا مأموران یگان امداد هنگام گشت زنی در جاده شیراز به سمت کازرون به یک دستگاه وانت نیسان که چادر روی عقب خودرو کشیده شده بوده مشکوک شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان کازرون اظهار كرد: زماني كه مأموران قصد متوقف كردن خودرو را داشتند، راننده بدون توجه به فرمان ايست مأموران، اقدام به فرار كرد كه پس از مسافتی تعقيب و گريز خودرو متوقف و راننده آن دستگير شد.

دستگيري سارق درون خودرو با 20 فقره سرقت در شيراز

رئيس پليس آگاهي استان از دستگيري يك سارق سابقه‌دار درون خودرو در شيراز و كشف 20 فقره سرقت از وي خبر داد.

سرهنگ سيروس حيدري گفت: مأموران کلانتری ۲۶ رحمت شهرستان شيراز يك سارق درون خودرو را به نام "ج – ب" دستگير و اين متهم را براي ادامه تحقيقات به پليس آگاهي استان معرفي كردند.

نظرات بینندگان