کد خبر: ۸۹۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۲ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۵
رئیس اداره صنعت،معدن وتجارت شهرستان فسا:

ماه مبارک رمضان هیچ گونه افزایش قیمتی در زولبیا و بامیه نخواهیم داشت

رئیس اداره صنعت،معدن وتجارت فسا گفت: هیچ گونه افزایش قیمتی در ماه مبارک رمضان در قیمت زولبیا و بامیه و انواع آش و حلیم و ترحلوا نخواهیم داشت و شهروندان در صورت مشاهده تخلف با سامانه 124 تماس بگیرند

به گزارش شیرازه؛به نقل از فسایی ، ابراهیم فیروزی رئیس اداره صنعت،معدن وتجارت فسا در حاشیه جلسه شورای نظارت شهرستان به خبرنگار فسایی گفت : با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان بازرسی و نظارت از سطح بازار شهرستان فسا روز به روز افزایش می یابد.

وی خاطر نشان کرد: نظارت بر اقلام پر مصرف و مورد نیاز مردم شامل میوه و تره بار، فرآورده های لبنی، مرغ و گوشت، خرما، شکر و قند و نبات، زولبیا و بامیه در این ماه توجه ویژه ای می شود.

رئیس اداره صنعت،معدن وتجارت فسا با تاکید بر این که هیچ گونه افزایش قیمتی در ماه مبارک رمضان در قیمت زولبیا و بامیه و انواع آش و حلیم و ترحلوا نخواهیم داشت تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده تخلف و افزایش قیمت ها با سامانه 124 تماس بگیرند و مطمئن باشند که بازرسان اداره صنعت،معدن وتجارت به گزارشات و شکایات مردمی رسیدگی می کنند.

ابراهیم فیروزی با بیان این که پایش و نظارت از وضعیت بازار به صورت مداوم توسط اکیپ های بازرسی انجام می شود خاطر نشان کرد: هر گونه تخلف واحدهای صنفی به تعزیرات حکومتی ابلاغ می شود و برابر قانون با این افراد برخورد می گردد.

وی افزود: ساعات کار نانوایی ها در سطح شهرستان متناسب با ایام ماه مبارک رمضان تنظیم و به اتحادیه خبازان جهت اعلام به کلیه خبازیها ارسال گردیده است.

همچنین وی اظهار داشت: نرخ های زولبیا و بامیه و انواع آش و حلیم و ترحلوا  به شرح ذیل به تصویب رسید که کلیه واحدهای صنفی قناد و پزندگان موظف به رعایت نرخ مصوب می باشد.

وی در پایان از معرفی عاملین توزیع کالاهای اساسی جهت جذب کالاهای اساسی نظیر مرغ منجمد- گوشت قرمز- شکر در ماه مبارک رمضان خبر داد .

سال گذشته نرخ انواع زولبیا ، بامیه، آش ،حلیم و حلوا بدین شرح اعلام شده بود:

 شرح    قیمت هر کیلو به تومان       
زولبیا    8000       
زولبیا،بامیه مخلوط    8300       
بامیه    8500    
 
   شرح    قیمت هر کیلو به تومان       
    آش سبزی    2500       
    آش کشک    2800       
    آش رشته    2000       
    آش ماست    2900       
    گندمبا    2500       
    حلیم بادمجان مخصوص با گردو    3500       
    حلیم بادمجان مخصوص بدون گردو    3000       
    حلوای زرد معمولی( شله زرد)    2500       
    حلوای شیر ( تر حلوا)    3000    



نظرات بینندگان