کد خبر: ۸۹۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۹ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۵

صحنه گانگستری در جاده کازرون- شیراز+فیلم

پس از فرار راننده کامیون در حادثه تصادف کامیون با اتوبوس در جاده کازرون – شیراز ، راننده اتوبوس به تعقیب و گریزش پرداخته که صحنه هایی از وحشت را در بین مسافران به وجود آورده بود.

به گزارش شیرازه به نقل از "کازرون خبر"، طبق گفته شهروند خبرنگار ما یک کامیون زمانی که قصد سبقت گرفتن از اتوبوس مسیر «کازرون شیراز» در حوالی دشت برم را داشت با اتوبوس برخورد می‌‌کند و پس از اینکه راننده اتوبوس و کامیون برای بررسی این اتفاق توقف می‌کنند بین راننده هر دو ماشین بحث در می‌گیرد و در همین حین راننده کامیون سوار بر ماشین می‌شود و فرار می‌کند.

شاگرد راننده اتوبوس برای جلوگیری از فرار راننده کامیون به پشت کامیون در حال حرکت می‌چسبد و پس از طی مسافتی به پایین پرت می‌شود که در اتفاقی معجزه آسا اتوبوس که پشت کامیون در حرکت بود موفق می‌شود از برخورد با این جوان جلوگیری کند.

خوشبختانه در این حادثه فرد سقوط کرده هیچ آسیبی نمی‌بیند و ظاهرا راننده کامیون هم دستگیر شده است.

طبق گفته شاهدان؛ مسافران اتوبوس که شدیدا از این تعقیب و گریز ترسیده بودند از راننده می‌خواهند که ادامه ندهند اما این تذکرات مورد توجه قرار نمی‌گیرد و حتی زن بارداری که در اتوبوس حضور داشته است دچار استرس می‌شود به گونه‎‌‌ای که در نهایت او را به درمانگاه منتقل می‌کنند.

گفتنی است این اتوبوس ساعت 18 از ترمینال کازرون به سمت شیراز حرکت می‌کند که پس از خروج از شهر کازرون این اتفاق رخ می‌دهد.


دانلود

نظرات بینندگان