کد خبر: ۸۹۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۴ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
با حضورمسئولان استانی وشهرستانی؛

مراسم تودیع ومعارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سپیدان برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه روسای جدید و قدیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان با حضورمسئولان استانی وشهرستانی در سالن همایش دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان برگزار شد.

به گزارش شیرازه؛به نقل از مارگون،طی مراسمی با حضورسارویی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس ، فرزانه رئیس دبیرخانه هیات امنأی استان فارس ،فرماندارشهرستان وبرخی از مسوولین شهرستان،خانواده شهدا و جمعی از معتمدین شهرستان،تودیع و معارفه روسای جدید و قدیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان در سالن همایش دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان برگزار شد.



در این مراسم دکتر منوچهری اردکانی رئیس دانشگاه واحد سپیدان ضمن خیر مقدم و تقدیر از حضورمردم و مسوولین گزارشی از روند تاسیس و توسعه این واحد دانشگاهی ارائه کرد.

وی با اشاره به اینکه این دانشگاه در سال 1374 تاسیس شد گفت: به لطف خداوند این واحد دانشگاهی هم اکنون دارای بیش از17 هزارمتر مربع فضای های آموزشی ،فرهنگی، ورفاهی با کلیه تجهزات است که مورد استفاده دانشجویان قرار گرفته است.


منوچهری رمز موفقیت این واحد دانشگاهی را پس از لطف خداوند همکاری مردم شریف این شهرستان و وجود کارکنان بسیار دلسوز و متعهد عنوان کرد و افزود: این دانشگاه هم اکنون در جایگاهی است که مردم این شهرستان به وجودآن به عنوان یک شاخص پیشرفت افتخار می کنند.

وی ضمن تبریک به رئیس جدید این واحد دانشگاهی، موحدرا فردی مدیر و مدبر و با تجربه است دانست و افزود: قطعا با همکاری مردم مسیر توسعه این دانشگاه ادامه خواهد یافت.


 سارویی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس نیز در این مراسم ضمن ابرازخرسندی از حضور در جمع مردم سپیدان و تقدیر از زحمات منوچهری گفت:از این واحد دانشگاهی انتظار داریم با افزایش ارتباط خود با صنعت بتواند در تربیت نیروی انسانی مورد نیاز شهرستان نقش مهمی ایفا کند و از این طریق در توسعه شهرستان نیز سهیم باشد.



وی در پایان با تاکید بر اینکه دانشگاه ها باید فعالیت های فرهنگی را سرلوحه کار خویش قرار دهند افزود: تربیت افراد سالم باعث ساخته شدن جامعه ای سعادتمند می شود و غفلت از این فعالیت ها فرصت جبران را از بین می برد.

وی عنوان نمود: حمید منوچهری مدت دو سال بنا به مشکلات شخصی در صدد انتقال به مرکز استان بود که خرداد ماه ۱۳۹۵ با درخواست مکرر ایشان موافقت شد.



فرماندار سپیدان نیز در این مراسم از تلاشهای دوران مدیریت منوچهری تشکر کرد.

وی ضمن تبریک انتصاب  موحد گفت:مجموعه دستگاه های شهرستان جهت هرگونه همکاری با مدیریت جدید اعلام آمادگی می کند تا با تعامل و همکاری در راستای توسعه شهرستان از ظرفیت های این دانشگاه استفاده کنیم.

مشتاقی لار با اشاره به جایگاه بالای علمی و فرهنگی این وحد دانشگاهی در شهرستان گفت:انتظار می رود این دانشگاه اثر گذاری بیشتری در امور فرهنگی ودانش بنیان شهرستان داشته باشد.



 موحد رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان سخنران پایانی این مراسم بود که ضمن سلام ویژه به مردم سپیدان گفت: ما با همکاری هم در تمامی مسائل بویژه فرهنگی به جایگاه رفیع خواهیم رسید.

وی ابراز امید واری کرد به لطف خداوند و در سایه مقام معظم رهبری و همکاری مردم و مسوولین شهرستان بتوانیم خدمتی جدید و والا به این شهرستان داشته باشیم .

در پایان مراسم با اهدا لوح تقدیر از زحمات 15 ساله  منوچهری در واحد سپیدان تقدیر شد.ودکتر شیخ موحد به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان معرفی شد.


نظرات بینندگان