کد خبر: ۸۹۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۷ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
صبح يكم تیرماه؛

بيش از 5 تُن مواد مخدر غیردارویی در شیراز امحاء می‌شود

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان فارس گفت: مراسم امحای مواد مخدر، ساعت 9 صبح روز يكم تیرماه با حضور مسئولان ارشد استانی در میدان کوزه‌گری شیراز برگزار می‌شود.
به گزارش شیرازه، محمدرضا ابراهيمي دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان فارس گفت: 5500 كيلوگرم مواد مخدر مكشوفه غیردارویی در شیراز امحا می‌شود.

وی با اعلام اين خبر اظهار داشت: مراسم امحای مواد مخدر، ساعت 9 صبح روز يكم تیرماه با حضور مسئولان ارشد استانی در میدان کوزه‌گری شیراز برگزار می‌شود.

ابراهیمی با دعوت از مردم برای حضور در این مراسم بزرگ تصریح کرد: این مواد مخدر شامل حشیش، کریستال، شیشه و سایر مواد مخدرصنعتی است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس با بیان اینکه امروز اعتیاد به مصرف انواع مواد مخدر به‌ ویژه مواد مخدر صنعتی سبب آسیب رساندن به بنیان خانواده‌ها شده است بیان داشت: توصیه این است خانواده‌ها با هوشیاری تمام در ارتباطات مختلف اجتماعی مراقب فرزندان خود باشند تا به مصرف مواد مخدر دچار نشوند.

وی به برنامه‌های مهم شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان فارس به‌ مناسب سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر اشاره و از مهم‌ترین آن را برگزاری همایش بزرگ پيشگيري از اعتياد، همايش بهبودیافتگان و تجلیل از خانواده‌هاي معزز شهدا و جانبازان گرانقدر عرصه مبارزه با موادمخدر عنوان کرد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان فارس از تلاش رسانه‌ها در تبلیغ مبارزه با مواد مخدر قدردانی کرد و گفت: نقش رسانه‌های استان فارس در این زمینه تاثیرگذار بوده و همکاری بیشتر آنان کمک بزرگی در ترویج مبارزه با مواد مخدر است.

برچسب ها: مواد مخدر ، امحاء ، شیراز
نظرات بینندگان