کد خبر: ۸۹۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۹ - ۰۱ تير ۱۳۹۵
فرماندار ویژه جهرم :

آمادگی داریم تا مشکلات اصناف شهرستان جهرم را رفع کنیم

فرماندار ویژه جهرم گفت: آمادگی داریم تا در راستای برطرف شدن مشکلات اصناف شهرستان جهرم گام برداریم چرا که دولت با همراهی مردم تلاش دارد تا وضعیت اقتصادی و معیشتی جامعه را سامان دهد.

به گزارش شیرازه؛ به نقل از پسین جهرم، علیرضا صحرائیان در همایش روز اصناف به نقش بازاریان و کسبه در تحولات مختلف کشور به ویژه دوران پیش از انقلاب شکوهمند اسلامی و دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: این قشر از جامعه در شهرستان جهرم مفتخر به تقدیم 40 شهید گلگون کفن در طول هشت سال دفاع مقدس هستند.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم حضور اصناف در عرصه‌های مختلف نظام در بعد از جنگ تحمیلی را چشمگیر دانست و گفت: حضور فعال در راهپیمایی‌های 22 بهمن و روز قدس، کمک و حمایت از خیریه‌ها و افراد ناتوان و محروم از جمله فعالیت‌های اصناف در عرصه‌های مختلف است.

وی با تاکید به اصناف در راستای تکریم و برخورد مناسب با مشتریان به آنها توصیه کرد تا با رعایت اخلاق و احترام، عدالت و انصاف را در کار خود پیشه قرار دهند.

معاون استاندار فارس ادامه داد: چنانچه در تمام عرصه‌ها، اخلاق و انصاف را رعایت کنیم شاهد تحول، پیشرفت و توسعه در جامعه هستیم.

صحرائیان با اشاره به اینکه آمادگی داریم تا در راستای برطرف شدن مشکلات اصناف شهرستان جهرم گام برداریم گفت: دولت با همراهی مردم تلاش دارد تا وضعیت اقتصادی و معیشتی جامعه را سامان دهد.

انتهای پیام

برچسب ها: اصناف ، جهرم ، فرماندار
نظرات بینندگان