کد خبر: ۹۰۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۹ - ۰۵ تير ۱۳۹۵
عضو مجلس خبرگان رهبری:

دیکتاتوری آل خلیفه تحت قیمومیت رژیم وابسته ی آل سعود است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: نظام استبدادی و دیکتاتوری آل خلیفه تحت قیمومیت رژیم وابسته ی آل سعود است و باید این رژیم را نوکرِ نوکر استکبار و صهیونیسم دانست.

به گزارش شیرازه؛به نقل از ارسن نیوز  نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری اقدام حکومت اقلیت آل خلیفه در سلب تابعیت رهبر مسلمان بحرین را محکوم کرد.

آیت الله علی اکبر کلانتری در گفتگوی تلفنی با ارسن نیوز ضمن محکوم کردن اقدامات ظالمانه حکومت دیکتاتوری بحرین گفت: سلب تابعیت از عالم والامقام حضرت آیت الله شیخ عیسی قاسم نشانه دیگری از ضعف و درماندگی این رژیم در مقابل حق خواهی و ظلم ستیزی مردم مسلمان و مظلوم این کشور است. بدون شک این اقدام آل خلیفه خلیفه با اصول و ارزش های دین مبین اسلام در تضاد و با هنجارهای شناخته شده بین المللی مغایرت آشکار دارد و به شدت محکوم می شود.

نماینده مردم فارس درمجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نظام استبدادی و دیکتاتوری آل خلیفه تحت قیمومیت رژیم وابسته ی آل سعود است و باید این رژیم را نوکرِ نوکر استکبار و صهیونیسم دانست گفت: حاکمان نادان و بی خرد بحرین تصور  می کنند بازداشت، ترور، تبعید و سلب تابعیت از شخصیت های مردمی این کشور سبب سلب هویت از مردم اصیل و آزاده بحرین و استمرار حکومت ننگین آنها خواهد شد در حالی که چنین اقداماتی سبب تسریع در سقوط و نابودی آنان می شود.

رییس جامعه اساتید حوزه علمیه استان فارس تاکید کرد: به مصلحت حاکمان مستبد بحرین است که از سرنوشت طاغوت های زمان همچون صدام، قذافی و حسنی مبارک عبرت گرفته و بیش از این در برابر خواسته مشروع و قانونی اکثریت مردم خود مقاومت نکنند

برچسب ها: ال خلیفه ، کلانتری ، بحرین
نظرات بینندگان