کد خبر: ۹۰۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۳ - ۰۵ تير ۱۳۹۵

حضور جوانان ممسنی در مراسم احیای شب قدر

شب قدر فرصتی طلایی برای خودسازی و تهذیب نفس است تا مومنان روزه‎دار دل‎های خود را در چشمه جوشان رحمت بی‎انتهای الهی شست‌وشو دهند.

به گزارش شیرازه؛ به نقل از نورآنلاین، لیلة القدر شب دعا، خودسازی، ادای دین و تفکر و چنگ زدن به حبل الله متین است و خوشا به حال کسی که در این شب دل و وجودش رحلی است برای قرآن کریم.

در اهمیت شب قدر همین بس که ارزش معنوی آن با هزار ماه برابری می‎کند، شبی سرنوشت‎ساز که مقدرات یک ساله انسان در آن رقم می‎خورد.

‎این شب موقعیت و زمان خودآزمایی برای شنیدن پیغام حق و سربلند بیرون آمدن از آزمونی بزرگ است.

شب قدر شب برکت، رحمت و مغفرت الهی و هر لحظه و دقیقه آن سرمایه‎ای بزرگ است که باید همچون جان شیرین آن را پاس داشته و به راحتی از کف ندهیم.

حضور فعال و پرشور قشر جوان و نوجوان شهرستان ممسنی در مراسم احیای شب‎های قدر در مساجد شهری و روستایی از بارزترین ویژگی‎های مراسم احیای این شب سرنوشت‎ساز در این شهرستان است.

گفتنی است مراسمات ویژه ای در مسجد جامع شهر نورآباد ، دانشگاه آزاد و هیئت فاطمیون برگزار شد که حضور جوانان چشم گیر بود.


مراسم شب احیاء در نورآباد ممسنی هیئت فاطمیون

مراسم شب احیاء در نورآباد ممسنی هیئت فاطمیون

مراسم شب احیاء در نورآباد ممسنی هیئت فاطمیون

مراسم شب احیاء در نورآباد ممسنی هیئت فاطمیون

مراسم شب احیاء در نورآباد ممسنی هیئت فاطمیون

مراسم شب احیاء در نورآباد ممسنی هیئت فاطمیون

حجت الاسلام یعقوبی امام جمعه ممسنی

مراسم شب احیاء در نورآباد ممسنی هیئت فاطمیونمراسم شب احیاء در نورآباد ممسنی هیئت فاطمیونمراسم شب احیاء در نورآباد ممسنی هیئت فاطمیونمراسم شب احیاء در نورآباد ممسنی هیئت فاطمیون


مراسم شب احیاء دانشگاه آزاد واحد نورآباد - هیئت خدام الحسین

مراسم شب احیاء دانشگاه آزاد نورآباد ممسنیمراسم شب احیاء دانشگاه آزاد نورآباد ممسنیمراسم شب احیاء دانشگاه آزاد نورآباد ممسنیمراسم شب احیاء دانشگاه آزاد نورآباد ممسنیمراسم شب احیاء دانشگاه آزاد نورآباد ممسنیمراسم شب احیاء دانشگاه آزاد نورآباد ممسنیمراسم شب احیاء دانشگاه آزاد نورآباد ممسنیمراسم شب احیاء دانشگاه آزاد نورآباد ممسنی


مراسم شب احیاء در مصلی نماز جمعه شهر نورآباد - مسجد امام سجاد علیه السلام

مراسم شب احیاد مسجد امام سجاد ممسنیمراسم شب احیاد مسجد امام سجاد ممسنیمراسم شب احیاد مسجد امام سجاد ممسنیمراسم شب احیاد مسجد امام سجاد ممسنیمراسم شب احیاد مسجد امام سجاد ممسنیمراسم شب احیاد مسجد امام سجاد ممسنیمراسم شب احیاد مسجد امام سجاد ممسنیمراسم شب احیاد مسجد امام سجاد ممسنی

پایان گزارش

برچسب ها: احیا ، شب قدر
نظرات بینندگان