کد خبر: ۹۰۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۹ - ۰۷ تير ۱۳۹۵
فرمانده انتظامی شهرستان جهرم:

رسالت اصلی قوه قضائیه اجرای عدالت است

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر، قوه قضائیه را مرجع عدالت محوری در جامعه دانست.

به گزارش شیرازه؛ به نقل از پسین جهرم سرهنگ عبدالعظیم انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار پسین جهرم، اظهار داشت: هفتم تیر سالروز فاجعه جانسوز و دردناک انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی و شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران وفادار انقلاب، فرصت مغتنم برای تکریم تلاش خالصانه قشر خدوم و متعهد در قوه قضائیه و بویژه تجلیل و پاسداشت بزرگ معمار دستگاه قضایی، مجاهد نستوه و مجتهد متفکر، شهید مظلوم دکتر بهشتی و شهیدان والامقام این عرصه است.

وی افزود: خادمان مردم و نظام اسلامی در قوه قضائیه باید بر خود ببالند که گام در عرصه‌ای نهاده و می‌نهند که صبغه‌ای الهی دارد و مسیر و حاصل تلاش شهیدان گلگون کفنی چون "بهشتی" مظلوم است.

این مقام ارشد انتظامی جهرم تصریح کرد: قوه قضائیه با پاسداری از قانون اساسی و سرلوحه قراردادن رهنمودها و ارشادات مقام عظمای ولایت به عنوان رکن اساسی نظام، مسئولیت خطیر و حساسی را در پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی و تحقق عدالت عهده دار است و نیروی انتظامی در راستای تحقق اهداف و رسالت قوه قضائیه، چون همیشه در کنار و یار این نهاد انقلابی خواهد بود.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم با بیان اینکه قوه قضاییه مرجع عدالت محوری است، تاکید کرد: برقراری عدالت به عنوان رسالت اصلی قضات به نفع همه اقشار جامعه و گامی مهم برای مقابله با هنجارشکنان و تامین آرامش جامعه است.

سرهنگ انصاری در پایان، هفته قوه قضائیه را به مجموعه متعهد و خدوم در این نهاد مقدس و دست اندرکاران امر قضا در شهرستان دارالمومنین جهرم تبریک گفت و موفقیت و تأییدات الهی در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای این عزیزان آرزو کرد.


نظرات بینندگان