کد خبر: ۹۰۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۱ - ۰۸ تير ۱۳۹۵

هویت یکی از شهدای گمنام سپیدان مشخص شد

پیکر شهید عبدالحمید آقایی سال گذشته در بخش بیضای سپیدان به عنوان شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی این بخش به خاک سپرده شده بود.

به گزارش شیرازه؛ به نقل از مارگون، هویت یکی از  دو شهویت یکی از شهدای گمنام سپیدان مشخص شدهیدگمنام هشت سال دفاع مقدس که در24 اردیبهشت سال گذشته همزمان با سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع)، در دانشگاه آزاد  اسلامی بیضا تشییع وبه عنوان شهید گمنام به خاک سپرده شده بودند، از طریق آزمایش DNA و تطبیق ژنتیکی شناسایی شد.

 رفیعی رئیس بنیاد شهید وامورایثارگران شهرستان سپیدان در تایید این خبر افزود این شهید متعلق به استان فارس وزاهد شهرفسا می باشد .که از طریق آزمایش DNA و تطبیق ژنتیکی شناسایی شده‌است.

هویت پیکر مطهر شهید « عبدالحمید آقایی » 19 ساله  که درعملیات خیبر در سال 62  در جزیره مجنون به شهادت رسید‌است محرز شد.

پیکر مطهر این شهیددر24 اردیبهشت سال گذشته به عنوان شهید گمنام در دانشگاه ازاد اسلامی  بیضا به خاک سپرده شده بود. حالا بعد از گذشت یک سال واندی سال از خاکسپاری این شهدا، هویت یکی از این شهدا شناسایی شد.

شهید عبدالحمید آقایی از شهدای جاوید الاثر ی است که خانواده وی از اسفند ماه ۶۲ تا به حال چشم انتظار این عزیز بودند و با آزمایشات ژنتیک هویت این شهیدمشخص شد.

هویت یکی از شهدای گمنام سپیدان مشخص شد 

در سال گذشته هم زمان با سالروز شهادت حضرت امام موسی کاظم علیه السلام پیکر پاک دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس از مسجد جامع المهدی بخش بیضا در شهرستان سپیدان ،تشییع و در جوار مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا به خاک سپرده شد .پیکر این شهدای19 و 25 ساله در مناطق عملیاتی مجنون و شرهانی تفحص شده بود .

برچسب ها: شهید گمنام ، سپیدان
نظرات بینندگان