کد خبر: ۹۰۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۰۹ تير ۱۳۹۵
رئیس اداره مخابرات پاسارگاد:

در آینده نزدیک اینترنت 3Gو 4Gبه بخش تاریخی پاسارگاد خواهد رسید

رئیس اداره مخابرات پاسارگاد گفت: در آینده نزدیک اینترنت 3Gو 4Gبه بخش تاریخی پاسارگاد خواهد رسید و شهروندان بخش پاسارگاد می توانند از این امکانات استفاده کنند.

به گزارش شیرازه؛به نقل از طنین پاسارگاد، حسین هوشیار رئیس اداره مخابرات شهرستان پاسارگاد در گفتگو با طنین پاسارگاد اظهار داشت: با توجه به اینکه بخش پاسارگاد یک بخش تاریخی است و روزانه میزبان خیل مسافران و گردشگران خارجی و داخلی است، تقویت زیر ساخت ارتباطی در این بخش بسیار پر اهمیت می باشد و متاسفانه تاکنون زیر ساخت های ارتباطی واینترنتی در این بخش بسیار ضعیف بوده که این شایسته مردمان بخش پاسارگاد نیست.

وی گفت: مهمترین اقدام درآینده بسیار نزدیک پروژه بزرگ طرح فیبرنوری دربخش پاسارگاد(با زیرساخت و امکانات روز دنیا) می باشد که این پروژه در آینده نزدیک کلید خواهد خورد.

هوشیار بیان داشت: با تکمیل این طرح تمامی ارتباط  شهرستان پاسارگاد به شبکه فیبر نوری وصل خواهد شد و زیر ساخت های ارتباطی شهرستان پاسارگاد یکپارچه سازی می شود.

رئیس اداره مخابرات پاسارگاد ادامه داد: با اجرای این طرح بزرگ در آینده نزدیک اینترنت 3Gو 4Gبه بخش تاریخی پاسارگاد خواهد رسید و شهروندان بخش پاسارگاد می توانند از این امکانات استفاده کنند.

وی با اشاره به طول تصدی خود رد اداره مخابرات که حدود یازده ماه می گذرد،افزود: مرتفع کردن عدم آنتن دهی همراه اول درشهرستان، برگردان سوئیچ قدیم به جدید در آنتن های موجودبا هزینه ای بالغ بر2میلیارد تومان، نصب یا راه اندازی چندین آنتن Bts درکل شهرستان با اعتباری بالغ بریک میلیار تومان درمسکن مهر، نصب و راه اندازی دکل رایتل درشهر سعادتشهر همراه با اینترنت 3G، افزایش و نصب جدید اینترنت  ADSL بالغ بر3هزار پورت درکل شهرستان، نصب و راه اندازی اینترنت  3Gدر شهر سعادتشهر، برقراری مجدد تلفن ثابت بعد از مدت چندین سال در روستای دهنو با بستر فیبرنوری به فاصله حدودا 5 کیلومتر با هزینه ای بالغ بر 150میلیون تومان گوشه ای از خدمات به مردم فهیم شهرستان پاسارگاد بوده است.

هوشیار ضمن تقدیر ویژه ار مهندس روزگار مدیر عامل شرکت مخابرات فارس، بیان داشت: نصب تعداد 48سلول(باطری) نوع جدید اتمی درمرکز مادرسلیمان با توجه به قطعی های مکرر برق و مرتفع شدن مشکل ارتباطی آن، به این مرکز اضافه شد و هچنین همکاری درنصب وراه اندازی دستگاه ATM (خودپرداز)دردفترIctروستای ابوالوردی با بستر اینترنت نیز از دیگر خدمات اداره مخابرات پاسارگاد بوده است.

برچسب ها: اینترنت ، پاسارگاد
نظرات بینندگان