کد خبر: ۹۰۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۰۹ تير ۱۳۹۵
نماینده ممسنی :

پایه های اصلی توسعه در ممسنی لنگ می زنند/متاسفانه توسعه در کشور ما دچار چالش لابی گری ها شده است

نماینده ممسنی گفت: پایه های اصلی توسعه آب ، راه و انرژی است که متاسفانه ممسنی و رستم در هر 3 آنها لنگ می زند.

به گزارش شیرازه؛ به نقل از نورآنلاین مسعود گودرزی نماینده ممسنی در جمع مدیران اجرایی شهرستان بیان داشت: راه پیشرفت و توسعه تعامل و هماهنگی در تمام بخش های نظام است. امکان ندارد که سپاه، دادگستری، ائمه جمعه، نمایندگان و ... هر کدام راه خود را بروند و توقع پیشرفت داشته باشیم لذا در شهرستان ممسنی و رستم نیز همین گونه است و باید همه کمک کنند.

وی در ادامه گفت: با تعامل و  همکاری می توان به سمت توسعه حرکت کرد.  اولین توقع بنده به عنوان نماینده مردم از ادارات و مسئولین توجه به اقتصاد مقاومتی است این طرح جامعی است  که می تواند باعث بهبود لایه های مختلف جامعه شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی خطاب به مدیران اجرایی گفت: از فرصت مسئولیت بهترین استفاده را کنید و در راه خدمت حتی یک لحظه را از دست ندهید. قرار نیست در زمان مدیریت دست به آزمون و خطا بزنیم چون که فرصت را از دست می دهیم . بلکه باید با برنامه ریزی و تفکرات درست به سمت توسعه حرکت کرد هرگز از این مساله غافل نشوید.

وی در خصوص توسعه نیز گفت: توسعه یک امر ملی است  اما متاسفانه در کشور ما دچار چالش لابی گری ها شده است. همین روابط  اشتباه ، توسعه را از حالت ملی به بخشی نگری تنزل داده و به دنبال آن برنامه و سند توسعه به خوبی اجرا نشد. لابی گری ها عاملی شد تا بخشی  از کشور توسعه کند و بخش دیگر عقب بماند.

پایه های اصلی توسعه در ممسنی لنگ می زنند

 این مقام مسئول افزود: پایه های اصلی توسعه آب ، راه و انرژی است که متاسفانه ممسنی و رستم در هر 3 آنها لنگ می زند. در حوزه آب باید توجه ویژه ای به سدها و مهار آب شود هرچند که این نیز مساله کوتاه مدتی است و باید دولت به دنبال تامین آب منطقه از خلیج فارس باشد چرا که حرکت به سمت توسعه و صنعتی شدن نیاز به آب فراوان دارد.

وی ادامه داد: در حوزه انرژی نیز ممسنی یکی از مناطق استخراج کننده نفت خام است اما باز هم می بینیم نگاه دولت در این زمینه بیشتر به ذخایر مشترک است و از منابع نفتی چون "ماهور" غافل می باشد. ممسنی در بین صنایع وابسته نفت و گاز بوشهر و خوزستان قرار گرفته است اما شهرستان ما نتوانسته از این فرصت سهمی داشته باشد.

در حوزه راه و ارتباطات نیز در سطح استان با مشکلات زیادی روبرو هستیم اما به هر نحو برای حرکت به سمت توسعه باید این زیر ساخت را تامین کنیم. علاوه بر جاده ها ، راه آهن خوزستان فارس می تواند یکی از فرصت های خوب برای ممسنی باشد.

دیدار مسعود گودرزی نماینده ممسنی با شورای اداریدیدار مسعود گودرزی نماینده ممسنی با شورای اداریدیدار مسعود گودرزی نماینده ممسنی با شورای اداری

رهام پیکری فرماندار ممسنی - مسعود گودرزی نماینده شهرستان

دیدار مسعود گودرزی نماینده ممسنی با شورای اداریدیدار مسعود گودرزی نماینده ممسنی با شورای اداریدیدار مسعود گودرزی نماینده ممسنی با شورای اداریدیدار مسعود گودرزی نماینده ممسنی با شورای اداریدیدار مسعود گودرزی نماینده ممسنی با شورای اداریدیدار مسعود گودرزی نماینده ممسنی با شورای اداریدیدار مسعود گودرزی نماینده ممسنی با شورای اداریدیدار مسعود گودرزی نماینده ممسنی با شورای اداریدیدار مسعود گودرزی نماینده ممسنی با شورای اداریدیدار مسعود گودرزی نماینده ممسنی با شورای اداریدیدار مسعود گودرزی نماینده ممسنی با شورای اداریدیدار مسعود گودرزی نماینده ممسنی با شورای اداری

دیدار مسعود گودرزی نماینده ممسنی با شورای اداری

امام جمعه ممسنی حجت الاسلام محمد یعقوبی

پایان گزارش /224224

نظرات بینندگان