کد خبر: ۹۰۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۳ - ۱۱ تير ۱۳۹۵
مقاومت تا آزادی قدس/ 15

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس: شمارش معکوس برای نابودی اسرائیل آغازشده است/ قدرت انقلاب اسلامی با بسیج امت اسلامی روزافزون شده است

حجت‌الاسلام‌ شیرازی گفت: امروز نظام اسلامی با زعامت رهبر معظم انقلاب و اهرم حضور مردمی توانسته است پایه‌های مقاومت و قدرت اسلامی را تثبیت و با تشکیل بسیج جهان اسلامی حکومت اسرائیل را سست کند.

به گزارش شیرازه، حجتالاسلام‌ علی شیرازی در اجتماع پایانی راهپیمایان شیرازی با اشاره به تفکر اسرائیل در آواره کردن، سوزاندن و تبعید مردم فلسطین اظهار داشت: صهیونیزم هرگز باور نیم کرد که در مقابل این تفکر جلادانه، حرکت عظیمی پیدا شود و قیام کند.

وی با اشاره به نام‌گذاری آخرین جمعه ماه رمضان توسط امام راحل به‌عنوان روز جهانی قدس بیان کرد: امام خمینی ابا اعلام روز قدس، به ملت‌های مسلمان زنگ خطر این رژیم نامشروع را اعلام کردند و این سرآغاز حرکت‌های بزرگی در بیداری ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه شد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس با بیان اینکه آمار امروز یهود 13 میلیون نفر و آمار صهیونیزم‌ها کمتر از آن است، تصریح کرد: مدعیان صهیونیستی با این عده قلیل که با تشکیل اسرائیل به دنبال قتل‌عام جامعه بشری بودند؛ درحالی‌که به فرموده امام راحل امت عظیم اسلام اگر در نابودی اسرائیل متحد شوند هرکدام با یک سطل آب این رژیم را نابود می‌کنند.

حجت‌الاسلام شیرازی با تصریح بر قدرت انقلاب اسلامی گفت: امروز نظام اسلامی با زعامت رهبر معظم انقلاب و اهرم حضور مردمی توانسته است پایه‌های مقاومت و قدرت اسلامی را تثبیت و با تشکیل بسیج جهان اسلامی حکومت اسرائیل را سست کند.

وی با بیان اینکه زمانی عده‌ای تصور می‌کردند که با پذیرفتن قطعنامه 598، جمهوری اسلامی شکست‌خورده یا عقب‌نشینی کرده است، گفت: اما در آن زمان، امام فرمودند ما باید بسیج جهانی اسلامی را شکل دهیم و امروز در منطقه شاهد ظهور و بروز نظیر حزب‌الله، انصاراالله و بسیج مردمی جبهه مقاومت در عراق و سوریه و. هستیم که همبستگی این قدرت‌ها باعث نابودی دشمنان و صهیونیزم می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس با تأکید بر این موضوع که امروز جمهوری اسلامی به رهبری ولی امر مسلمین، تنها شعار نمی‌دهد و قدرت انقلاب اسلامی با بسیج امت اسلامی روزافزون شده است، اظهار داشت: اگر اسرائیل دست از پا خطا کند، جمهوری اسلامی ایران، حیفا و تلاویو را با خاک یکسان می‌کند.

حجت‌الاسلام شیرازی با اشاره به اینکه شمارش معکوس برای نابودی اسرائیل آغازشده است، خاطرنشان کرد: امروز با بیداری امت اسلامی، روزبه‌روز پایه‌های قدرت اسرائیل ضعیف شده است روزبه‌روز قدرت اسرائیل ضعیف‌تر شده همان‌گونه و همان‌طور که اسرائیل در جنگ‌های 33 و 22 روز ه شکست خورد، از صفحه روزگار طبق پیش‌بینی رهبر معظم انقلاب محو خواهد شد.

وی گفت: داعشی که می‌خواست در سال 93 تمام حرم‌های اهل بیت را ویران کند امروز با حرکت وسیع امت اسلامی در عراق دستش کوتاه شده و با سرپنجه‌های قدرت جمهوری اسلامی در عراق ناکام و نابود شد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس تصریح کرد: ملت ایران با تمام قدرت از بحرین و شیخ عیسی قاسم حمایت می‌کند و ما اجازه گردنکشی را به آل خلیفه نمی‌دهیم و آن‌ها که حاضر نبودند انصارالله را قبول کنند امروز به سمت این گروه قدرتمند دست دراز کردند و پای میز مذاکره نشستند و این دست دراز کردن به معنای شکست آن‌ها و آل سعود است.

برچسب ها: قدس ، راهپیمایی ، شیرازه
نظرات بینندگان