کد خبر: ۹۱۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶:۳۳ - ۲۱ تير ۱۳۹۵
مسئول بسیج خواهران شهرستان مُهـر :

اجتماع بزرگ مردمی مدافعان حریم خانواده در مُهـر برگزار می شود

اجتماع بزرگ مردمی مدافعان حریم خانواده در سومین روز از هفته حجاب و عفاف(21تیرماه) در جوار قبور مطهر شهدای گمنام شهر مُهـر برگزار می شود.

به گزارش شیرازهبه نقل از  عصر مُهـر، صدیقه قاسمی مسئول بسیج خواهران شهر مُهـر در گفت و گوی اختصاصی به خبرنگار ما گفت: همزمان با روز ملی عفاف و حجاب اجتماع بزرگ با عنوان مدافعان حریم خانواده فردا در جوار قبور مطهر شهدای گمنام شهر مهر ساعت 21 برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: این گردهمایی به مناسبت سالروز شهدای حجاب سال 1314 مسجد گوهرشاد مشهد برگزار می‌شود، برادران و خواهران مُهـری، به صورت نمادین و یکصدا از عموم مردم برای حفظ حجاب دعوت کرده و خواستار حفظ بنیان خانواده خواهند شد.

قاسمی اظهار داشت: از 19 تا 25 تیر ماه هفته حجاب و عفاف نامگذاری شده است و امروزه شبکه ماهواره‌ای و اجتماعی سعی می‌کنند با پخش فیلم‌ها و تصاویر مستهجن و نامناسب حریم خانواده را مورد تاخت و تاز خود قرار دهند که ما سعی‌مان بر این است تا با حفظ حریم نظام خانواده به قداست، پاکی و طهارت آن بیش از گذشته کمک کنیم.

فرمانده بسیج خواهران شهرستان مهر تصریح کرد: این فرایند باید به گونه‌ای باشد که نتیجه آن را در تقویت بنیه خانواده تقویت ازدواج و کاهش طلاق شاهد باشیم.

قاسمی در ادامه صحبت های خود گفت: سخنران این مراسم حجت السلام شاکری امام جمعه شهر مهر خواهد بود.

وی در پایان اظهار داشت: در کنار قبور مطهر شهدای گمنام و این اجتماع نمایشگاه عکس و پوستر با موضوع حجاب و عفاف برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/224224

نظرات بینندگان