کد خبر: ۹۱۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۷ - ۲۲ تير ۱۳۹۵

ساخت اولین سالن ورزشی روستاهای غربی اشکنان آغاز شد

ساخت اولین سالن ورزشی مجهز با حضور مسئولان استانی ، شهرستانی و مسئولان بخش اشکنان در روستای رکن اباد اشکنان آغاز شد.

به گزارش شیرازه به نقل از لامرود - با حضور مسئولان استانی ، شهرستانی و مسئولان بخش اشکنان ساخت اولین سالن ورزشی مجهز در روستای رکن اباد اشکنان آغاز شد.

در آیین آغاز به کار این سالن ورزشی  دست نیان مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس فارس با اشاره به انگیزه بالای خیراندیشان در خدمت رسانی به مردم گفت: نیت پاک و خیرخواهانه دو خانواده برای ایجاد فضایی مناسب جهت استفاده جوانان امری مبارک و شایسته تقدیر است و اجتماع بزرگ زنان و مردان با همت روستای رکن اباد نشانه قدرشناسی شما از این نیکوکاران است.

غلامرضا شریفی رییس اداره آموزش و پرورش منطقه اشکنان نیزگفت: سالن ورزشی روستای رکن اباد به همت خیرین و نیکوکاران ازمحل کمکهای حاج منصور عباسی ساکن بستک به مبلغ اولیه۴۰۰ میلیون تومان و ساختمان مرکز پیش دبستانی و کانون فرهنگی نیز از محل کمکهای موسی سهیلی با اعتبار اولیه ۱۳۰ میلیون تومان کلنگ زنی شد.

شریفی با تقدیر از غلامحسین محمدپور نایب رییس شورای اسلامی استان فارس و رییس شورای روستای رکن اباد به واسطه پیگیری تامین اعتبار اولیه ساخت این دو مکان فرهنگی و ورزشی گفت: اعتبار اولیه ساخت این مکان های ورزشی و فرهنگی از سوی خیرین پرداخت شده است که در ادامه با مشارکت اداره کل نوسازی و تعمیر مدارس فارس ساخته خواهد شد.

در این مراسم حجت الاسلام صفری امام جمعه اشکنان نیز با اشاره به الباقیات الصالحات به عنوان ذخیره ای پایان ناپذیر برای مومنین گفت: بنیان کارهای خیر از جمله اعمالی است که مادامی که پابرجاست برای صاحبان خیر اجر و قرب به همراه خواهد داشت.

در ادامه غلامحسین محمدپور نایب رییس شورای اسلامی استان فارس با اشاره به نبود فضای فرهنگی و ورزشی در روستاهای بخش اشکنان از همکاری خیراندیشان و نیکوکاران در ایجاد این فضا ها تقدیر کرد.

نایب رییس شورای اسلامی استان فارس استفاده روستاییان از امکانات فرهنگی و فضاهای آموزشی را حق انان دانست و بر تامین اعتبارات لازم برای ساخت فضاهای ورزشی در دیگر نقاط شهرستان وبخش اشکنان تاکید کرد.

گفتنی است در این مراسم همچنین انصاری مسئول دفتر نماینده مردم لامرد ومهر در مجلس شورای اسلامی.احمدی زاده معاونت فرمانداری لامرد ,معاونت های اداره اموزش وپرورش منطقه اشکنانو جمعی از مسوولان بخش و شهرستان ،رییس و جکعی زا اعضای شورای اسلامی شهر اشکنان و دهیاران روستاهای غربی اشکنان نیز در جمع مردم حضور داشتند.

گفتنی است برای ساخت این دو مرکز اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان پیش بینی شده است.





نظرات بینندگان