کد خبر: ۹۱۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۷ - ۲۶ تير ۱۳۹۵

کاراته فارس فاتح رقابت های قم شد

در مسابقات کاراته نوجوانان قم، تیم استان فارس با کسب ۲ طلا و یک برنز در مکان نخست قرار گرفت.

به گزارش شیرازه به نقل از مهر، علیرضا برخورتداوم موفقیت کاراته قم در انتخابی تیم ملی جوانان و نوجوانانداری رئیس هئیت کاراته قم، اظهار داشت: تیم کاراته استان قم عصر جمعه در ادامه مسابقات انتخابی تیم ملی با کسب یک مدال طلا و یک مدال نقره دیگر عنوان نخست مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان را از آن خود کرد.

وی افزود: مدال طلای تیم اعزامی قم توسط علیرضا نجاتی در وزن منهای ۷۶ کیلوگرم و مدال نقره این تیم توسط صادق سلیمی در روز چهارم مسابقات انتخابی تیم ملی به دست آمد.

رئیس هیئت کاراته استان قم گفت: پیش از این در وزن منهای ۶۱ کیلوگرم که ۱۰۴ کاراته کا شرکت داشتند که عزیززاده کاراته کای جوان قمی بعد از مجتبی محمدی مقدم از گیلان و محمدطاها عبدالهی از مازندران بر سکوی سوم قرار گرفت و صاحب مدال برنز شد.

برخورداری بیان داشت: در مسابقات نوجوانان پسر در حالی تیم اعزامی از استان قم به‌عنوان سومی رسید که تیم استان فارس با کسب ۲ طلا و یک برنز در مکان نخست قرار گرفت و تیم کاراته استان گیلان با یک طلا، یک نقره و ۳ برنز دوم شد.

وی عنوان کرد: مرتضی نعمتی در وزن منهای ۵۲ کیلوگرم کاراته کای قمی بود که با برتری مقابل سایر رقبای خود در این دسته وزنی به دیدار پایانی راه یافت و در این دیدار پوریا اقدسی از البرز را به شایستگی از پیش رو برداشت و صاحب گردن‌آویز طلا شد.

رئیس هیئت کاراته استان قم تصریح کرد: در وزن ۵۷-کیلوگرم رقابت‌های انتخابی تیم ملی پسران نوجوان که در آن ۱۰۷ کاراته کا شرکت داشتند حمیدرضا بهادری نماینده استان قم در این وزن بود و با پیروزی بر حریف خود در دیدار رده بندی به مقام سوم رسید.

نظرات بینندگان