کد خبر: ۹۱۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۱ - ۲۸ تير ۱۳۹۵

دو شهید گمنام در شهرستان رستم تشییع خواهد شد

تشییع شهید گمنام در شهرستان رستم به دو روز قبل از سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام موکول شد.

به گزارش شیرازه به نقل از نورآنلاین جلسه هماهنگی برگزاری  تشییع شهدای گمنام در رستم با حضور مسئولان در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد.

امید نصیبی فرمانده سپاه نورآباد در این خصوص گفت: روز پنجشنبه 7 مرداد ماه و دو روز قبل از سالروز   شهادت امام جعفر صادق علیه السلام ،  2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پارک کوهستانی شهر مصیری تشییع و تدفین خواهند شد.

نصیبی ادامه داد: این مراسم کار فرهنگی بسیار بزرگی است  و مطمئنا اخبار آن انتشار کشوری خواهد داشت  و مسئولان کشوری و لشکری نیز در تشییع شهدا شرکت خواهند کرد.  مکان تدفین شهدا به گونه ای انتخاب شده است که نزدیک به دانشگاه پیام نور نیز باشد و امیدواریم پس از تشییع پیکر این دو شهید بزرگوار ، شورای اسلامی و شهرداری پارک کوهستانی را به نام بوستان شهدا تغییر دهند.

وی افزود: برای برگزاری باشکوه این مراسم وقت چندانی نداریم  و باید تمام ادارات و کمیته ها  همکاری کنند تامین امنیت مراسم نیز دغدغه ای است که انتظار می رود دستگاه های مرتبط آن را تامین کنند. نباید فراموش شود که تشییع شهدا ، ابتدای این کار فرهنگی بزرگ است و همه باید تعهد بدهند که ساماندهی قبور شهدای گمنام هرچه سریعتر صورت گیرد.

نصیبی گفت: خوشبختانه شهرداری از چند روز پیش شروع به کارهای عمرانی در پارک کوهستانی کرده تا شرایط برای برگزاری مراسم بزرگ مهیا شود که جای تقدیر از شهردار و شورای اسلامی شهر مصیری دارد.

جلسه هماهنگی تشییع شهدای گمنام در شهرستان رستم

اسفندیار احمدی منش فرماندار شهرستان رستم نیز در این جلسه بیان داشت: شهدای گمنام همیشه مظلومند و باید همه تلاش کنیم تا مراسم باشکوه تری برگزار کنیم. شهدای گمنام متعلق به همه ی خانواده ها و همه ی گروه های سیاسی و همه ی دیدگاه ها است.

وی افزود: تمام ادارات باید گزارش عملکرد خود را به ما بدهند و پیشرفت کارها را رصد خواهیم کرد. لذا همه ادارات و نهادها با دقت به وظایف محوله ی خود بپردازند و چند روز ، قبل از آغاز مراسم باید تمام شرایط برای برگزاری مراسم مهیا شود.

نظرات بینندگان