کد خبر: ۹۲۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۴ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۵
یک روز با مجموعه فرهنگی فارس؛

کادر سازی تراز انقلاب توسط گروه فرهنگی جوادالائمه نور آباد

مهمترین فعالیت گروه فرهنگی جواد الائمه در نورآباد مربوط به کادر سازی تراز انقلاب اسلامی است تا بتواند کار منسجم و تشکیلاتی فرهنگی در سطح دو شهرستان اجراء کند.

به گزارش شیرازه  گروه فرهنگی تبلیغی جواد الائمه علیه السلام از سال 89 تاسیس شده است.

این گروه مردم نهاد که هسته  اولیه آن توسط طلاب و فضلای ممسنی و رستم ایجاد شد و اوج فعالیتشان مربوط به مناسبت های مختلف همچون ماه رمضان، محرم، دهه آخر صفر، فاطمیه ، ایام نوروز و ...    است بیشتر فعالیت هایشان در شهرستان های ممسنی و رستم رقم می خورد.

حجت الاسلام مصطفی گودرزی مدیر این گروه فرهنگی تبلیغی می گوید: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر مدیریت جهادی در فعالیت های فرهنگی این گروه با تبلیغات در محافل عمومی و جمع دانش آموزان و دانشجویان مسائل فرهنگی و مذهبی را به نسل جوان منتقل می کند.

وی ادامه داد: همچنین مشارکت در اردوهای جهادی، یادواره شهدا، برگزاری نشست های روشنگری مهدویت،  کلاس های آموزشی از دیگر فعالیت های این گروه به حساب می آید .

گودرزی افزود: سایت دعوت گزارش، مهمترین فعالیت های این گروه را ثبت می کند و جهت آشنایی بیشتر با گروه های تبلیغی کشور می توانید به سایت www.daawat.ir  مراجعه کنید.

اما شاید مهمترین فعالیت این گروه مربوط به کادر سازی تراز انقلاب اسلامی است تا بتواند کار منسجم و تشکیلاتی فرهنگی در سطح دو شهرستان اجراء کند.

مطمئنا این کادر سازی در آینده می تواند باعث پرورش و تامین نیروهای انقلابی و مومن شود و تا کنون بیش از 2000 فعال فرهنگی را جذب کرده است.

گفتنی است گروه تبلیغی جواد الائمه علیه السلام در راستای تمام  برنامه های فرهنگی ، اردویی نیز ویژه رده های مختلف سنی برگزار می کند تا تمایل نسل جوان برای عضویت در این گروه افزایش یابد.

امیدواریم بتوانیم باعث عمق بخشی بیشتر به مبانی دینی در بین اقشار مختلف بویژه جوانان و نوجوانان شویم.

اردوی گروه جواد الائمه ممسنی

اردوی گروه جواد الائمه ممسنی

اردوی گروه جواد الائمه ممسنی

اردوی گروه جواد الائمه ممسنی

اردوی گروه جواد الائمه ممسنی

اردوی گروه جواد الائمه ممسنی

اردوی گروه جواد الائمه ممسنی

منبع : نورآنلاین،
نظرات بینندگان