کد خبر: ۹۲۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۳ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۵
مسئولان چاره ای کنند؛

آب گل آلود سهم مردم یکی از روستاهای پاسار گاد شد

آب اشامیدنی روستاهای دهستان کمین شهرستان پاسارگاد هر از گاهی به حدی می رسد که ساکنین این منطقه اب گل آلود می نوشند و مطمئنا این موضوع عواقب زیادی بر سلامتی افراد دارد.

به گزارش شیرازه  مجموعه روستاهای دهستان کمین شهرستان پاسارگاد با داشتن بیش از 4 هزار نفر جمعیت، یکی از نقاط پر تراکم جمعیتی در شهرستان پاسارگاد است.

این دهستان که به جهت امور آبفایی در مجموعه جیسقان قرار دارد، چند سالی است که با وجود خشکسالی های اخیر دچار کمبود آب شده است، کمبود آبی که نتیجه اش جیره بندی آب در این مناطق شده است و روزگار را برای مردم سخت و غیر قابل تحمل کرده است.

البته کمبود آب در سراسر کشور با توجه میزان پایین ریزش های آسمانی کاملا طبیعی است که دراین راه باید همه مردم به همراه مسئولان در جهت فرهنگ سازی گام بردارند تا بتوان این بحران کم آبی را مدیریت کرد.

امیدواریم مسئولان کمبود آب را نیز به نحوی جبران و مدیریت کنند چراکه مردم این دهستان واین منطقه به شدت در بحران به سر می برند.

در اینجا به مساله ای اشاره می شود که ربطی به کمبود آب و عواقب و آثار آن که البته کم هم نیست، ندارد.

اما مساله آب اشامیدنی این منطقه هر از گاهی به حدی می رسد که ساکنین این منطقه اب گل آلود می نوشند و مطمئنا این  موضوع عواقب زیادی بر سلامتی افراد دارد.

باید منتظر ماند تا  مسئولان امر این مشکل را پیگیری و مرتفع کنند.

تصاویر زیر که سی دقیقه قبل از درج این مطلب گرفته شده گویای همه چیز است.



منبع: طنین پاسارگاد

نظرات بینندگان