کد خبر: ۹۲۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۵
در توریستی ترین روستای استان فارس؛

روستای توریستی مارگون فاقد عابر بانک است

با توجه به این که دستگاه‌های خودپرداز بانکی به عنوان یک ابزاری بسیار مناسب برای انجام امور بانکی استفاده می‌شود متاسفانه در توریستی ترین روستای استان فارس هیچ دستگاه خودپردازی وجود ندارد.

به گزارش شیرازه  دستگاه‌های خودپرداز بانکی به عنوان یک ابزاری بسیار مناسب برای انجام امور بانکی استفاده می‌شود و یکی از مزایای این دستگاه‌ها صرفه‌جویی در زمان است که در هرزمان و مکانی می‌توان از آنها استفاده نمود.

یکی از کاسبان این روستای از نبود دستگاه خودپرداز این‌چنین می‌گوید: یکی از مشکلاتی که برای ما کاسبان در نبود خودپرداز ایجاد شده این است که مردم برای گرفتن وجه نقد به ما مراجعه می‌کنند و درخواست پول نقد دارند.

روستای مارگون یکی از روستاهای استان فارس در شهرستان سپیدان است که به علت داشتن آبشار زیبای مارگون به عنوان یکی از پرتردد ترین روستای ایران از لحاظ جاذبه گردشگری وپذیرای مسافردر کشور شناخته می شود.
 
 روستای مارگون در شهرستان سپیدان از لحاظ موقعیت جغرافیایی دارای استراتیژیک خاصی است که در تمام فصول سال و بخصوص در تابستان مسافران وگردشگران داخلی وخارجی زیادی به این روستا سفر می کنند.

یکی از عمده ترین مشکلاتی که مسافران و گردشگران از آن گلایه مند هستند نبود حتی یک دستگاه خود پرداز در این روستااست و همین امر باعث نارضایتی مردم از مسولین و دستگاه های متولی شده است.

نبود حتی یک دستگاه خود پرداز در روستای مارگون پرتردد ترین روستای کشور باعث نارضایتی مردم شده است و این مشکل را بارها به شوراهای محل از سوی مردم تذکر داده شده است.

از آنجایی که برای خدمات بهتر و راحتی کار با دستگاه عابر بانک، کار مردم را در دریافت وجه نقدی، آسان تر کرده است ولی با این حال، نبود دستگاه خودپرداز در توریستی روستای جنوب کشور، مشکلاتی رابرای مردم وگردشگران به وجود آورده است  

انتظار می رود مسئولان تصمیماتی را نسبت به نصب دستگاه خودپرداز در  روستای مارگون و رفع مشکلات مردم وگردشگران در این خصوص بیندیشند.

منبع:  مارگون


نظرات بینندگان